همزمان با آغاز به کار هشتمين کنگره سراسري جراحان عمومي کشور سه محور و چالش اصلي به علت اهميت ويژه در شاخه هاي مختلف جراحي عمومي از امروز توسط اساتيد برجسته اين رشته ها به بحث و بررسي گذاشته مي شود .

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران صبح امروز مهمترين و اصلي ترين دغدغه ها و چالشها در جراحي هاي عمومي به همت انجمن علمي جراحان عمومي کشور و همچنين با مشارکت و حمايت بيش از هفت اورگان مربوطه  در مرکز همايش هاي رازي تهران به بحث، بررسي و نتيجه گيري گذاشته ميشود که تا عصر روز بيست و ششم ماه جاري ادامه دارد .
 
بنا به اين گزارش : اعمال جراحي الکتيو، مشکلات اعمال جراحي اورژانس و جراحي و مراقبت هاي قبل و بعد از اعمال جراحي سرطان مهمترين محورهاي گفتگو و مورد بحث در اين کنگره هستند که با حداکثر امتياز مدون و مداوم ويژه جراحان عمومي و پزشکان عمومي همراه است که البته در برنامه هاي زمانبندي آموزشي در اين گردهمايي، پزشکان عمومي ، متخصصان رشته هاي جراحي عمومي، خون و آنکلوژي، روماتولوژي، زنان و زايمان ، غدد و متابوليسم و بطور کلي همه رشته هاي تخصصي پزشکي ، گروههاي هدف در اين کگره سه روزه هستند.
 
در اين گزارش آمده است : بيشترين مساله در در مان سرطان سينه است که درمانهاي جديد البته بابررسي متخصصان جايگزين حذف عضو ميشود.
برچسب ها: جراح ، کنگره ، عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.