رودهن/

یک میلیارد بودجه برای استقرار همه ادارات کافی نیست

فرماندار شهرستان پردیس گفت: با برخورداری از یک میلیار دبودجه برای استقرار ادارات مختلف در شهرستان پردیس بروی کاغذ با این رقم تنها امکان ساخت مکانی برای مستقر شدن دویاسه اداره در این منطقه است و برای استقرار همه ادارات کافی نیست.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد همکاری شرکت عمران برای سرعت دادن به استقرار ادارات مختلف در این منطقه گفت:ما در بحث افزایش جمعیت در شهرستان پردیس با رشد فزاینده ای مواجه هستیم این بارگزاری جمعیت اهمیت استقرار ادارات خدمت رسان را در این منطقه برای تقویت زیرساخت ها بیشتر از گذشته نمایان می کند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :وقتی ادارات مختلف مستقر شوند مردم برای انجام امورات اداری خود در زمینه های مختلف دیگر ادارات مربوطه در تهران را هدف گذاری نمی کنند بلکه در محدوده شهرستان نیاز های خود را با مراجعه به ادارات مربوطه انجام می دهند و این موضوع یکی از خواسته های کوچک مردم از مدیریت شهری در شهرستان پردیس است.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به این موضوع که یک میلیارد بوجه برای استقرار همه ادارات در شهرستان پردیس کافی نیست اضافه کرد :با برخورداری از یک میلیار دبودجه برای استقرار ادارات مختلف در شهرستان پردیس بروی کاغذ با این رقم تنها امکان ساخت مکانی برای مستقر شدن دویاسه اداره در این منطقه است و برای استقرار همه ادارات کافی نیست.

بیگدلو در خاتمه اظهارداشت :برای اینکه بتوانیم با این رقم بستر استقرارادارات مختلف را متناسب با بارگزاری جمعیت در شهرستان پردیس فراهم کنیم نیازمند همکاری شرکت عمران با اختصاص زمین هایی برای این مهم در شهرستان هستیم./س


برچسب ها: بودجه ، ادارات ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.