معاون شهری شهرداری با بیان اینکه تاکنون استقبال خوبی از جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام داشته‌اند گفت:حدود 60 درصد دام مورد عرضه برای عید قربان در جایگاه‌های سازمان میادین شهرداری ارائه می‌شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس مجتبی عبدالهی اظهار کرد :‌ طی بازدیدی که روز گذشته و امروز تا این زمان از جایگاه‌ها داشته‌ام استقبال شهروندان بسیار خوب و بهتر از سال‌های گذشته بوده که از دلایل آن می توان به اطلاع رسانی خوب و گسترده و همچنین به ارائه خدمات مناسب درسال گذشته در این جایگاه‌ها اشاره کرد.
 
وی افزود : 170 دامپزشک و 150 ذابح به همراه ناظران شرعی در تمامی جایگاه‌ها حضور دارند تا فروش و ذبح دام تحت شرایط بهداشتی و طبق اصول شرعی و به سرعت انجام شود.
 
معاون خدمات شهری شهرداری تهران همچنین گفت : در سال جاری برای اولین بار جایگاه‌های عرضه دام به دستگاه‌های پرداخت الکترونیکی نیز تجهیز شده‌اند که این مساله نیز به استقبال شهروندان را به همراه داشته است.
 
عبدالهی ضمن اعلام رضایت شهروندان از وضعیت جایگاه‌ها و امکانات در نظر گرفته شده اظهار کرد : قیمت پایه دام در جایگاه‌ها کیلویی 13 هزار تومان تعیین شده که هم اکنون و در برخی جایگاه‌ها نیز به کیلویی 11 هزار تومان هم رسیده است.
 
وی با اشاره به اینکه جایگاه‌های راه اندازی شده در مراکز خیریه نیز با استقبال شهروندان مواجه شده افزود :‌معاونت اجتماعی شهرداری و شهرداری‌های مناطق نیز با همکاری سازمان میادین شرایط خوبی در این جایگاه‌ها ایجاد کرده و ایستگاه‌های شادمانی نیز به مناسبت عید قربان فعالیت می‌‌کنند.
964743
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار