سرپرست شهرداری منطقه 11 از اقدامات مختلف مربوط به زیباسازی، تبلیغات محیطی، رنگ آمیزی و بهبود نما و سیمای بصری شهر در آستانه عید سعید قربان و عید غدیر خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عباس ندرلو گفت : همچون سنوات گذشته اقدامات حوزه زیباسازی با جدیت و گستردگی بالایی در سطح محلات مرکزی شهر انجام می شود.
وی افزود: با نزدیک شدن به هفته ولایت، اقدامات مربوط به چاپ و نصب بنر به متراژ 470مترمربع در خیابان های کارگر، قزوین، هلال احمر،جمهوری، حافظ، امام خمینی(ره)، آذربایجان و میادین در حال انجام است.
ندرلو با ابراز امیدواری از این که آذین بندی ساختمان های نواحی چهارگانه و محدوده منطقه در کنار رنگ آمیزی و بهسازی نما و بهبود سیمای بصری معابر و محلات شهری تا روز عرفه انجام می شود؛ خاطرنشان کرد: مباحث زیباسازی و تبلیغات محیطی منطقه11 با توجه به وجود مهدیه تهران و عبور و مرور شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است.
براساس این گزارش آذین بندی خیابان های وحدت اسلامی از میدان وحدت اسلامی تا خیابان شوش به وسیله ریسه های پارچه ای با حدود5000 متر طول، آذین بندی خیابان مولوی از خیابان وحدت اسلامی تا میدان رازی با ریسه های پارچه ای به طول3500 متر، خیابان قزوین از میدان قزوین تا ابتدای مخصوص( 1000متر ریسه پارچه ای، 1000متر ریسه نورانی)، بخشی از خیابان پاستور، آذین بندی میادین پاستور، حر، قزوین، رازی با ریسه های نورانی بر روی سازه اسپیس هر میدان به طول 1000متر از دیگر اقداماتی است که انجام می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار