مهمترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: آخرين خبرها از حذف دهک‌ها و پرداخت يارانه به سرپرستان خانوار، نوسانات "قيمت تخم مرغ" نظم توليد را بر هم مي زند/ قيمت واقعي هر کيلو تخم مرغ 6200 تومان، "حذف يارانه"ها با رضايت مردم انجام شود/ ملاک‌هاي جديد و تغيير شرايط افراد بايد در نظر گرفته شود و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


آخرين خبرها از حذف دهک‌ها و پرداخت يارانه به سرپرستان خانوار
اجرای "هدفمندی یارانه‌ها" اگرچه گام مهمی بود که دولت دهم آنرا به مرحله اجرا گذاشت اما متاسفانه نتوانست فاز اول آنرا به خوبی به مرحله اجرا بگذارد.

نوسانات "قيمت تخم مرغ" نظم توليد را بر هم مي زند/ قيمت واقعي هر کيلو تخم مرغ 6200 تومان

دبير کل کانون سراسري پرورش دهندگان مرغ تخم گذار گفت: نوسانات "قيمت تخم مرغ" در طي سال جدي ترين تهديد براي توليد، بازار داخلي و بازار صادراتي اين محصول مي باشد.

"حذف يارانه"ها با رضايت مردم انجام شود/ ملاک‌هاي جديد و تغيير شرايط افراد بايد در نظر گرفته شود

ابراهيمي با اشاره به انتشار برخي اخبار مبني بر حذف دهک‌هاي براي دريافت رايانه نقدي گفت: حذف يارانه برخي دهک‌ها نيازمند دقت، توجه و برنامه هوشمندانه است.

رعایت نکات ایمنی هنگام ذبح "دام" الزامی است

معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی گفت: ضمن تشریح نکات ایمنی که مانع انتقال تب کریمه کنگو هنگام ذبح "دام" می شود گفت: توصیه ما به مردم این است که از کشتار دام در منازل خود بپرهیزند.

جنگل‌های ایران آماده مقابله با تاثیر "تغییرات اقلیمی"

در پی هشدار فائو مبنی بر مديريت جنگل، در مورد تاثیر تغييرات آب وهوا بر وضعیت جنگل‌ها، مدير كل دفتر حفاظت از خاك و كنترل فرسايش و نماينده سازمان جنگل‌ها در كميته تغيير آب و هوا گفت: اقدامات محدودي در اين زمينه آغاز شده اما محدوديت منابع مالي مانع شتاب بخشيدن به اين روند شده است.

محدوديت‌هاي ترافيكي ایام تعطیل در سطح كشور
محدودیت‌های ترافیکی ایام تعطیل از امروز تا جمعه 26 مهر ماه در سطح كشور اعلام شد.

تولید یک سوم بنزین کشور در پالایشگاه اصفهان

با راه اندازی طرح افزایش تولید در پالایشگاه اصفهان یک سوم از تولید بنزین کشور در این مجتمع عملیاتی خواهد شد.

اکثر مناطق کشور میزبان "هوای گرم"/"تهران" نیمه ابری

از امروز تا شنبه هفته آینده دمای هوا در بیشتر نقاط به ویژه در استان های واقع در نوار شمالی به سبب ورش باد گرم افزایش می یابد.

مصرف بنزین کشور به بیش از 67 میلیون لیتر رسید
مصرف بنزین در کشور در هفته گذشته به 67 میلیون و 314 هزار لیتر در روز رسید که این آمار نسبت به هفته قبل از با کاهش 1.49 درصد روبه رو شد.

آمار "قراردادهای مسکن" استان تهران منتشر شد


میزان کل قراردادهای ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات استان تهران ازآذر 87 تا 21مهر ماه عبارت است، 1میلیون و 706 هزار و 680 مورد بوده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار