سیدابراهیم خوشحال در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: با توجه به رسیدگی و انجام 78 درصد خواستههای شهروندان ناحیه یک رتبه سوم انجام کار در میان نواحی سهگانه شهرداری منطقه را کسب کرد.
وی در ادامه افزود: این ناحیه رتبه سوم سرعت رسیدگی به پیامهای شهروندان را در میان دو ناحیه دیگر به خود اختصاص داد.
خوشحال خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد پیام موضوع سد معبر 56 پیام ثبت شده و موضوع شستوشو با 6 پیام کم تکرارترین پیامهای شهروندان این ناحیه به شمار رفت.