آنالیزور تیم ملی والیبال نوجوانان و زیر 23 سال کشورمان با ارزش خواندن مقام پنجمی تیم زیر 23 سال ایران گفت: ارزش این عنوان بعدها مشخص می شود .

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علیرضا طلوع کیان تصریح کرد : در حالی که به جز سال 2007 تیم جوانان ایران به مقام سوم رسید، در چند دوره بعد جوانان ما بیشتر پنجم شده اند و بنابراین تیم فعلی که خروجی تیم های جوانان دوره های قبل است علی رغم سطح بالاتر این مسابقات، معتقدم نتیجه قابل قبولی گرفته و در صورت همراهی غفور و فیاضی می توانست موفق تر هم باشد .

وی تصریح کرد: ما دو سال پیش با یک سرمربی خارجی در مسابقات جهانی جوانان در برزیل ششم شدیم و امروز با یک سرمربی ایرانی و بدون دو بازیکن تیم ملی بزرگسالان پنجم شد که فکر می کنم نتیجه بدی نبوده است. به نظرمن با توجه به پیشرفت والیبال که حاصل زحمت مربیان داخلی است باید به تدریج در اندیشه صادر کردن مربیان ایرانی به سایر کشورهای آسیایی باشیم .

طلوع کیان با اشاره به مشکلات محدودیت سنی خاطر نشان کرد: متاسفانه محدودیت سنی دست کادرفنی را در به خدمت گرفتن بازیکنان دیگر بسته بود و از طرفی هم فدراسیون هدفش صرفا نتیجه گرایی و کسب سکو در این رقابت ها نبود.

وی اضافه کرد: برخی از تیم ها مثل آرژانتین با حضور بازیکنان بزرگسالان خود در بازی ها مخالفت کردند که نتیجه اش مقام هفتمی این تیم بود و برخی هم مثل صربستان از این موضوع استقبال کردند که ثمره اش مقام نایب قهرمانی جهان بود.

وی در پايان برای رشد تیم های پایه ای کشورمان و کسب سکوهای جهانی خواستار توجه بیشتر مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک شد و گفت :خوشبختانه تیم های نوجوانان، جوانان و زیر 23 سال در مسابقات جهانی امتیازات خوبی در مجموع در رنکینگ جهانی برای ایران بدست آوردند، بنابراین تاکید می کنم که والیبال پایه برای دستیابی به سکوهای جهانی فقط نیازمند امکانات ویژه تر و همچنین کرسی های جهانی در کنار داشتن امکانات سخت افزاری مناسب تری است.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار