سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال گفت: فکر می کنم نتیجه خوبی گرفتیم و با توجه به قدرت تیم های برزیل و صربستان با وجود غفور و فیاضی هم نمی توانستیم فینالیست شویم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، پیمان اکبری پس از پایان بازی با ونزوئلا گفت : هدف ما با توجه به شرایط کلی تیم و عدم در اختیار داشتن دو مهره کلیدی تیم ملی بزرگسالان (امیر غفور و پوریا فیاضی) قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر بازی ها بود که با توجه به مقام پنجمی فکر می کنم نتیجه خوبی گرفتیم.

وی افزود : تازه معتقدم که اگر کمی هم با بدشانسی در بازی با روسیه مواجه نمی شدیم، بخت حضور در جمع 4 تیم برتر دور پایانی را هم داشتیم و در صورت عدم همزمانی این رقابت ها با جام ملت های آسیا و همراهی غفور و فیاضی می توانستیم سوم شویم . اما این واقعیت را هم باید پذیرفت که حتی با حضور این دو بازیکن ارزشمند هم در حضور دو تیم پرقدرت برزیل و صربستان نمی توانستیم راهی فینال شویم .

سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران با اشاره به عنوان بدست آمده گفت : مقام پنجمی با توجه به نزدیک بودن سطح این بازی ها به مسابقات بزرگسالان و حضور برخی از بازیکنان برجسته تیم های بزرگسالان برزیل، بلغارستان و صربستان در ترکیب تیم های شرکت کننده ، نتیجه بدی برای والیبال ایران نیست.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال در مجموع در ارزیابی بازی های تیمش یادآور شد: تیم ایران در این بازی ها در حالی همانند روسیه ، بلغارستان دو شکست داشت که باخت هایش مقابل تیم هایی بود که از نظر کیفی هنوز با آنان فاصله داریم و من فکر می کنم به جز ست آخر بازی با روسیه در مجموع در سایر بازی ها در حد توان و بضاعت های کنونی والیبال ایران خوب ظاهر شدیم. این در حالی بود که قوی ترین تیم جوانان ایران که غفور و فیاضی را هم در اختیار داشت و برخی از آن بازیکنان، هم اکنون در تیم زیر 23 سال ما هستند دو سال پیش در همین برزیل ششم شدند و حالا همان تیم با ترکیب متفاوت در یک رده بالاتر پنجم جهان شده است.

وی در پايان در مورد آینده این تیم هم گفت : پس از رسیدن به تهران گزارش کاملی را تقدیم رییس فدراسیون والیبال می کنم و حتما هم در خصوص آینده این تیم و برای هر چه بهتر ظاهر شدن ایران در دوره بعدی این مسابقات نقطه نظراتم را ارائه خواهم کرد . اگر این بازی ها در دوره آینده نیز با همین شیوه و 12 تیمی برگزار شود با استفاده از تجارب بدست آمده بهتر می توان برای موفقیت آن برنامه ریزی بهتری داشت.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار