به مناسبت عید سعید قربان "انتقال خون" تهران با اعزام تیم های سیار به برخی نقاط تهران و فعال نگه داشتن برخی پایگاه های ثابت آماده پذیرایی از اهدا کنندگان خون است.

دکتر مسلمی معاون اداره کل انتقال خون  تهران  در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران  در این خصوص گفت :در حال حاضر ذخایر خونی در حد مطلوب است ولی نکته قابل توجه این است که نیاز به خون و فراورده های خونی به زمان خاصی نیست و بیماران نیازمند خون و فرآورده های خونی امری همیشگی است.

 وی افزود: هر ساله در ایام مذهبی  مختلف از جمله ایام سوگواری و اعیاد مختلف مردم مسلمان و شریف کشور  نذر اهدای  خون دارند که عید قربان نیز یکی از این مناسبت است بنابراین انتقال خون تهران در این روز اقدام به اعزام تیم های سیار خونگیری به کهریزک و امام زاده 5 تن لویزان کرده است.

 وی با بیان این مطلب افزود: تیم سیار در کهریزک از 8 صبح تا 5 بعداظهر و تیم سیار امام زاده 5 تن لویزان از8 صبح تا 4 بعداظهر آماده پذیرایی از اهدا کنندگان عزیز است.

 مسلمی همچنین گفت:  علاوه بر تیم های سیار 5 پایگاه ثابت شامل: پایگاه مرکز وصال، پایگاه  خیابان آزادی، پایگاه نارمک، پایگاه متروی شهر ری و پایگاه کهریزک نیز برای  اهدای خون فعال هستند.

 معاون اداره کل انتقال خون تهران ضمن تبریک عید سعید قربان اذعان داشت: نیاز به خون و فرآورده های خونی امری همیشگی است بنابراین در خواست ما برای مراجعه مداوم و همیشگی مردم شریف و نوع دوست کشور  برای کمک به بیماران نیازمند و اهدای خون زندگی به آنها نیز همواره وجود دارد.

 گفتنی است؛ اهدا کنندگان می توانند با ارائه اصل مدرک شناسایی ( کارت ملی، شناسنامه و یا گواهینامه) جهت اهدای خون به پایگاه های انتقال خون به آدرس زیر مراجعه کنند.

 اداره کل انتقال خون استان تهران ضمن  عرض تبریک فرا رسیدن  عید سعید قربان واحد های خونگیری فعال در مورخ 24/7/92  را بدین شرح اعلام می نماید:

 مرکز وصال : خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، بالاتری از  تقاطع طالقانی، شماره 99 تلفنی 88959093 ساعت 8 صبح لغایت 19

 آزادی: میدان آزادی داخل پارک المهدی (عج) جنب ساختمان شهر کتاب  تلفن :66055009 ساعت 8 صبح لغایت 19

 نارمک: بین میدان رسالت و چهار راه سر سبز نبش خیابان  49 تلفن: 77191144 ساعت 8 لغایت 19

 متروی شهر ری: ضلع شمالی متروی شهر ری تلفن: 55905515 ساعت 8 لغایت 16

 کهریزک: جاده قدیم تهرتن، قم ، آسایشگاه کهریزک ساعت 8 صبح لغایت 16

 ارائه اصل کارت شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و یا گواهینامه) جهت اهداي خون الزامی است.
برچسب ها: عید ، انتقال ، خون ، سیار ، پایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.