سرپرست تیم بسکتبال مهرام با ابراز تاسف از مصاحبه های مهدی کامرانی علیه باشگاه گفت: این بازیکن باید در جلسه کمیته انضباطی تمام ادعاهای خود را با سند و مدرک ثابت کند.

حمیدرضا صمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد شرایط مهدی کامرانی توضیح داد: کامرانی قبل از شروع کار تیم در مصاحبه های خود تاکید کرده که تحت هیچ شرایطی علاقه ای به ماندن در مهرام ندارد. این بحثها از طرف خود این بازیکن مطرح شد وگرنه ما به هیچکس اعلام نکردیم که وی را برای این فصل نمی خواهیم اما بعد از مصاحبه های فراوان کامرانی وی را آزاد گذاشتیم تا هر باشگاهی که علاقمند به جذب این بازیکن است، درخواست رسمی داده و ما هم با تعامل رضایتنامه وی را صادر می کنیم تا به تیمی برود که آرامش دارد.

بعد از فینال چه بی احترامی به کامرانی صورت گرفت؟

وی اضافه کرد:‌ کامرانی ادعا کرده که سالها در مهرام پول وی را ندادیم. حالا این بازیکن باید در کمیته انضباطی باشگاه ثابت کند که چطور مهرام پولش را نداده است؟ از طرفی بحث بی احترامی بعد از فینال سال قبل را مطرح کرده است و باید به این هم جواب بدهد که بعد از فصل قبل چه بی احترامی به این بازیکن صورت گرفت؟ 

سرپرست مهرام تاکید کرد: مسائل مختلفی از طرف کامرانی مطرح شده که دوست داریم با سند و مدرک در کمیته انضباطی هفته بعد آنها را ثابت کند. به طور خاص بعد از بازی فینال پارسال را به یاد دارم که گنجی مدیرعامل باشگاه وارد رختکن شد و تشکر ویژه ای از بازیکنان به خصوص صمد و کامرانی کرد و با گفتن اینکه اتفاقی نیفتاده است با همه دست داد. حالا اگر کامرانی با دلیل و مدرک حرفش را ثابت کند، باشگاه جوابگو خواهد بود.

مهرام دو برابر برای کامرانی زحمت کشیده است

وی ادامه داد: مطمئنا با کامرانی در کمیته انضباطی برخورد می کنیم چون باشگاه مهرام به هیچکس اجازه نمی دهد در مورد باشگاه به هر شکلی که می خواهد، صحبت کند. منکر زحمات کامرانی برای مهرام نمی شویم اما این بازیکن هم فراموش نکند که باشگاه مهرام دو برابر برای وی زحمت کشیده است. افراد نباید گذشته خود را به این شکل فراموش کنند.
 
صمدزاده در مورد پرداختهای باشگاه هم توضیح داد:‌ یک بازیکن هم وجود ندارد که از سالهای قبل طلبکار باشد. ما از ابتدای کار شرایط پرداخت را به بازیکنان می گوییم که بازیکن در چه تاریخی و با چه شرایطی پول می گیرد. باشگاه هم به تمام تعهدات خود در هر شرایطی عمل کرده است. حالا اگر فدراسیون هم قانون دیگری بگذارد، این قوانین عطف به ماسبق نمی شود. تمام بازیکنان مهرام با علم به شرایط پرداخت و حتی ماه و سال آن قرارداد بسته بودند. حالا نباید از شرایط تعیین شده توسط فدراسیون استفاده کرده و مصاحبه خیالی کنند.

وی افزود: ما حتی قرارداد کامرانی را به مدیر برنامه های این بازیکن نشان دادیم و وی قبول کرد که مصاحبه ها اشتباه بوه است. اگر احساس این است که کامرانی در هفت سال گذشته در باشگاه مهرام آرامش نداشته،‌ چطور این همه سال در تیم مانده است؟ 

بازیکن دیگری جذب نمی کنیم

صمدزاده با تاکید بر مذاکره با فولاد ماهان بر سر کامرانی و انتظار برای پاسخ این تیم در مورد بازیکنان دیگر اشاره کرد: منتظریم بقیه تیمها بازیکنان خود را جذب کنند اما در حال حاضر ترکیب تیم بسته شده و یارگیری اضافه نمی کنیم. یکی از پیشنهادات ما به فولاد ماهان این بود که با گرفتن کامرانی، اوشین ساهاکیان را به مهرام بدهند اما خود این تیم برای فصل جدید به اوشین نیاز داشت.

پايان متن/مح
برچسب ها: صمدزاده ، مهرام ، کامرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار