وضعیت بودجه فعالیت های قرآنی و ساختار آن در برنامه "افق" روز شنبه 27 مهرماه با حضور رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن, برنامه "افق" شنبه 27 مهرماه در سومین  قسمت ازاین  برنامه رادیویی ساعت 14:15 با حضور "محمدرضا پورمعین" به عنوان کارشناس‌مجری، "سیدعلی سرابی"، قائم‌مقام شورای عالی قرآن و رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی و "لاله افتخاری" رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی ی به روی آنتن شبکه رادیویی قرآن می رود. 

در اين برنامه موضوعات مختلف و مطالبات قرآنی دسته‌بندی شده‌اند كه در هر قسمت از برنامه بر اساس موضوع برنامه از كارشناسان و مسئولان امر دعوت می‌شود تا با حضور در اين برنامه زنده به بحث و بررسی پيرامون مطالبات قرآنی جامعه از جمله انس با قرآن، روخوانی و روان‌خوانی قرآن، حفظ و ... بپردازند و این هفته نیز به بحث ساختار و تشکیلات و بودجه اشاره خواد داشت.

"افق" عنوان برنامه‌ای از گروه اطلاع رسانی و امور مجازی است که شنبه هر هفته ساعت 14:15 به مدت یکساعت به سردبیری و تهیه کنندگی فاطمه رحمانی  برروی موج اف ام ردیف100مگاهرتز  از رادیو قرآن پخش می شود. /ص

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار