قائم مقام وزیر در امور بین الملل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: کار شایسته در یک ترکیب سه ضلعی مهارت، اشتغال و تامین اجتماعی معنی پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ حسینی در مراسم اختتامیه دوره آموزشی مربیان کشور لبنان گفت: کار شایسته و شرافتمندانه در یک ترکیب سه ضلعی ، اشتغال و تامین اجتماعی معنی پیدا می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در زمینه مهارت آموزی در دنیا هر روز اهمیت بیشتری پیدا می کند استراتژی سازمان بین المللی کار برای ریشه کنی فقر مبتنی بر آموزش مهارت است و در این راستا در کشور ما وزارت تعاون به دلیل وظیفه ذاتی اش تاکید فراوانی بر مهارت آموزی دارد.

حسینی در ادامه  با اعلام آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مختلف اظهار داشت: درسند چارچوب همکاری های کشورهای اسلامی که در اردیبهشت ماه سال 92 در باکو تدوین شد عناصر مهمی از جمله در زمینه مهارت آموزی تامین اجتماعی و توجه به اشتغال جوانان به پیشنهاد ایران گنجانده شد که در حال حاضر آمادگی کامل برای تحقق اهداف موجود در آن سند را داریم .

قائم مقام و وزیر امور بین الملل خاطر نشان کرد: زمینه های مشترک فراوانی برای همکاری با کشور لبنان وجود دارد تا بتوانیم در راستای منافع هر دوکشور از آن بهره برداری کنیم ./ف
برچسب ها: مهارت ، منافع ، همکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار