مجموعه‌اي چهل تايي از داستان‌ها با عنوان "شيدايي" با موضوع معرفي مبلمان شهري در شهر تهران توسط راي مهر انديشه به بازار نشر وارد مي‌شود.

"هادي خورشاهيان" نويسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران گفت: يك مجموعه پنج تايي در مجموعه چهل تايي با عنوان "شيدايي" را به نگارش درآوردم كه توسط انتشارات راي مهر انديشه چاپ مي‌شود اين مجموعه براي شهرداري تهران نوشته شده است.

وي افزود: مجموعه "شيدايي" به معرفي مبلمان شهري در شهر تهران مي‌پردازد و اين مجموعه پنج تايي كتاب‌هاي 12 صفحه‌اي با عناوين "ورزش بانوان" "سرويس بهداشت"، "فواره‌هاي رنگي" و "بازي كودكان" است.

خورشاهيان ادامه داد: در "ورزش بانوان" به پاركهايي كه مختص با بانوان است پرداختم همچنين در كتاب "بدنسازي در پارك" به وسايل بدنسازي در پاركها و در "فواره‌هاي رنگي" به اتفاق‌هايي كه در پارك ملت مي‌افتد و آب‌ نماهاي پارك ملت پرداخته‌ام.

اين نويسنده اظهار داشت: مجوز كتاب "شيدايي" گرفته شده و تا دو سه هفته ديگر از طرف انتشارات راي مهر انديشه چاپ مي‌شود در اين مجموعه نويسندگان ديگري از جمله مصطفي خرامان، كيوان امجديان، عزت الله الوندي، جعفر تورنجاني، سميه علم‌زاده همكاري كردند.

وي خاطرنشان كرد: كتاب "شيدايي" بيشتر با هدف آشنايي مردم با مبلمان شهري در شهر تهران نوشته شده است اين كتاب كمتر جنبه آموزشي‌ دارد مگر در مواردي كه در خلال داستانها آموزش داده شود./ص

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.