یک قسمت از مجموعه تلویزیونی " شاید برای شما هم اتفاق بیافتد " جمعه برای علاقمندان به سریال های ایرانی از سیمای آذری شبکه سحر پخش خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، مجموعه تلویزیونی " شاید برای شما هم اتفاق بیافتد " به مدیریت دوبلاژ سلیمان فرضعلی اف در باکو مرکز جمهوری آذربایجان به زبان آذری دوبله شده و نمایش داده خواهد شد.

سری دوم مجموعه تلویزیونی " شاید برای شما هم اتفاق بیافتد " بر اساس ترجمه ای از سلیمان فرضعلی اف، روح انگیز فرز علی اف، نرمینه احمد ووا، ویراستاری کونول جوادووا و میکس و مونتاژ نگار اورخان به آذری دوبله شده است. خیرالله زینال اف نیز به عنوان دستیار مدیر دوبلاژ در این کار همکاری داشته است.

سریال " شاید برای شما هم اتفاق بیافتد " مجموعه داستانی است که برای شبکه پنج سیما به کارگردانی راما قویدل، محمود معظمی و احمد معظمی به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان در چند فصل تولید شده و از شبکه تهران در معرض دید مخاطبان داخلی قرار گرفته است. این مجموعه به صورت اپیزودیک تولید و با هدف انتقال پیام های اخلاقی و اجتماعی به مخاطبان ساخته شده و این بار سیمای آذری شبکه سحر اقدام به دوبله فصل دوم این سریال به زبان آذری نموده است.

در این سریال تلویزیونی مجموعه ای از صداپیشگان مطرح و سرشناس جمهوری آذربایجان به گویندگی پرداخته اند که از میان آنها می توان به: ماهر میریشلی، سردار رستم اف، رامین زینال اف، ووصال مهر علی اف، رئوف آتاکیشی اف، رشاد بختیار اف، بایرام اف، سیار رستم اف، خیرالله زینال اف، حسین سلیمان زاده، الخان صفر اف، نصیبه الداراوا، عذرا آقا، ترانه اجاق وردی اوا، آلماز امان اوا و فریده علی اف اشاره کرد.

  میترا حجار، ایرج نوذری، اشکان خطیبی، نرگس محمدی، هیلا اکرانی، عمار تفتی، شهرام عبدلی، حسن اسدی، علی رام نورایی، پویا امینی، امیرمحمد زند، عباس غزالی، سحر قریشی، سمانه پاکدل، محسن افشانی، حدیثه میرامینی و ... تعدادی از بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند./ص

انتهاي پيام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار