مقدماتی جام ملتهای آسیا 2015؛

تیم ملی مدل 92 با قطعات جدید در مقابل تایلند/ترکیب تیم ملی مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا ساعت 19 امروز در ورزشگاه آزادی با نفرات اصلی میزبان تیم ملی تایلند است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی تایلند می رود.

شاگردان کی روش در این بازی رحمان احمدی ، سید جلال حسینی  ، جواد نکونام ، مسعود شجاعی ، محمدرضاخلعتبری حسین ماهینی ،آندو تیموریان ، پژمان منتظری ،رضاقوچان نژاد ، هاشم بیک زاده و اشکان دژاگه می باشند. 
 
 
 
بازی 2 تیم ملی فوتبال ایران و تایلند در مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا می تواند نخستین دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران در راه آماده سازی جام جهانی 2014 برزیل باشد چرا که تا الآن تیم ملی بازی تدارکاتی انجام نداده است.
شاگردان کی روش به مصاف تیم قعر نشین تایلند می روند که تا الآن بردی در رقابتهای مقدماتی آسیایی کسب نکرده است. با این اوصاف تیم ملی ایران کار سختی مقابل تیم ملی تایلند نخواهد داشت.
 

مهرداد بیت آشور و دانیال داوری بازیکنان دورگه تیم ملی نخستین حضورشان در ترکیب تیم ملی را تجربه مي کنند. همچنین اشکال دژاگه هم بعد از رهایی از بند مصدومیت دوباره به ترکیب تیم ملی بازگشته است. به هر حال باید دید که کی روش از بازیکنان جدید دورگه مقابل تیم ملی تایلند استفاده می کند یا نه!

شایان ذکر است تیم ملی ایران در دو بازی گذشته اش در مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا یک برد و یک تساوی بدست آورد. این تیم با هدف پیروزی به مصاف تایلند می رود تا صدرنشینی اش را در گروه B‌  تثبیت کند.
 

در آن سوی میدان تیم ملی تایلند در 12 رویارویی اش با تیم ملی ایران طعم پیروزی را نچشیده است. این تیم قصد دارد که با امتیاز گرفتن از تیم ملی ایران رکورد ناکامی هایش را بشکند.

سوراچای سرمربی تایلند بیان کرده که در دوران بازیگری اش شاهد شکست تیمش مقابل تیم ملی ایران نبوده است. این بار هم قصد دارد که با تکنیک مناسب تیمش را به مصاف تیم ملی ایران بفرستد تا حداقل یک امتیاز در ورزشگاه آزادی بدست آورد.

گفتنی است: خسرو حیدری و مهرداد پولادی به خاطر مصدومیت غایبان تیم ملی مقابل تیم ملی تایلند هستند.

سوره سوکا، سوچائو نوتنم و جاکرایان هم غایبان تیم ملی تایلند در این بازی هستند.

گفتنی است: آخرین دیدار دو تیم فوتبال ایران و تایلند در مرحله انتخابی جام ملتهای 2011 آسیا بود که تیم ملی ایران با تک گل جواد نکونام موفق به شکست تایلند شد.

دیگر بازی گروه B مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا بین تیمهای فوتبال لبنان و کویت در ساعت 18 برگزار می شود.

برچسب ها: تیم ملی ، فوتبال ، تایلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار