رسانه های خبری در ایتالیا رویارویی دو تیم والیبال کاله آمل و ترنتینوی ایتالیا را در چهارچوب رقابت های جام باشگاه های جهان که به میزبانی برزیل برگزار خواهد شد مسابقه ای تاریخی قلمداد کردند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران رسانه های خبری در ایتالیا با ارائه تحلیل و گزارش، رویارویی 2 تیم والیبال کاله آمل و ترنتینوی ایتالیا را در چهارچوب باشگاه های جهان مسابقه ای بسیار مهم و در عین حال تاریخی قلمداد کرد و به معرفی کامل تیم کاله پرداختند.

در این گزارش کاله به عنوان یک باشگاه ورزشی معرفی شده که اهتمام ویژه ای به رشته والیبال دارد.

این تیم به واسطه قهرمانی مقابل تیم الریان قطر به عنوان قهرمانی در آسیا دست یافت و با این عنوان راهی جام باشگاه های جهان شد .

تيم کاله در حال حاضر رقیب سرسخت تیم پیکان است و در حال حاضر به جز بتکوویچ و موسوی بازیکن بین المللی در اختیار ندارد.

رسانه های خبری در ایتالیا اعلام کرده اند که تیم کاله با جوان گرایی راهی این مسابقات شده و از والیبالیستهايي چون جدیدی، رحیمی، فیاضی و قرا استفاده خواهد کرد، بازیکنانی که خولیو و لاسکو سرمربی تیم والیبال ایران توجه ای خاص و کاملاً ویژه به آن ها دارد.

ایتالیایی ها همچنین اعلام کرده اند که این تیم، زرینی باتجربه ترین بازیکن خود را برای بازی با ترنتینو در اختیار ندارد زیرا بهروز عطایی سرمربی این تیم ترجیح داده است تا این بازیکن را به تیم خود برای این دوره از رقابت ها دعوت نکند.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار