رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی به دنبال مچ‌گیری و متهم‌سازی دیگران نیست بلکه هدف این سازمان ارتباط گسترده با مدیران سالم و تقویت این امر در ادامه کار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ناصر سراج پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید بازرسی استان قم که در دادگستری قم برگزار شد اظهار کرد: نظارت بر تمام امور کشور و اجرای صحیح قوانین وظیفه سازمان بازرسی است.

وی افزود: بازرسی‌ها نیز بر سه نوع بوده که شامل بازرسی‌های برنامه‌ای و فوق‌العاده و نیز شکایات مردمی هستند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه ابتدا یکی از معاونان وزیر دادگستری ریاست این سازمان را بر عهده داشت گفت: پس از آن سازمان بازرسی فعالیت مستقل خود را آغاز کرد ضمن اینکه با اصلاح قانون در حال حاضر سازمان بازرسی می‌تواند قبل، در حین و پس از اجرای پروژه‌ها ورود پیدا کند.

وی ادامه داد: سازمان بازرسی به دنبال مچ‌گیری و متهم‌سازی دیگران نیست بلکه هدف این سازمان ارتباط گسترده با مدیران سالم و تقویت این امر در ادامه کار است.

سراج با تاکید بر برخورد قاطعانه و بدون اغماض با مدیرانی که قوانین را رعایت نمی‌کنند عنوان داشت: امیدواریم با اجرای صحیح قانون روز به روز از تعداد پرونده‌های موجود در دادگاه‌ها کاسته شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه به ویژگی‌های مدیرکل جدید بازرسی استان قم پرداخت و افزود: امیدواریم آقای صلبی نیز مانند مدیران گذشته قم بتواند اقدامات خوبی را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: قم دارای ویژگی‌ها و ظرفیت‌های گوناگونی از جمله وجود بارگاه نورانی کریمه اهل بیت(ع)، حوزه علمیه و مراجع تقلید است و مدیران باید قدر این فرصت را بدانند./س

برچسب ها: قم ، سازمان ، بازرسی ، کل ، کشور ، مچ ، گیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.