دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از افتتاح تئاتر شهر همدان با اجرای نمایشی از کشور اسپانیا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ شهرام کرمی با تأکید بر افتتاح تئاتر شهر همدان همزمان با آغاز جشنواره گفت: با اجرای نمایشی از کشور اسپانیا، تئاتر شهر همدان فعالیت خود را آغاز می‌کند و یک سالن دیگر به ۶ سالن تئاتر شهر همدان افزوده خواهد شد.
وی افزود: این سالن در مجتمع شهید آوینی شهر همدان قرار دارد که قبلا به عنوان فضای اداری از آن استفاده می شد اما تبدیل به یک سالن بلک ‌باکس مجهز شده است و در کنار سالن اصلی تئاتر، این مجموعه به عنوان تئاتر شهر همدان فعالیت می‌کند.
دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان تصریح کرد: امسال جشنواره کودک و نوجوان همدان میزبان ۹ گروه خارجی از کشورهای مختلف است.
وی با بیان اینکه در جشنواره بیستم همدان میزبان ۵0 مهمان خارجی است، گفت: در آثار بین الملل رویکرد جشنواره بیشتر بر این اساس بوده که آثاری با مضمون تئاتر خردسال برای اجرا انتخاب شوند؛ چون بخش تئاتر خردسال برای اولین بار است که به جشنواره اضافه شده ما نیز تلاش کردیم در این دوره آثار بتوانند با خردسالان ارتباط و تعامل بیشتری برقرار کنند./س
برچسب ها: اسپانیا ، تئاتر ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.