دبیر اجرایی چهارمین جشنواره زوج خوشبخت ایرانی گفت: ثبت‌نام در این جشنواره از امروز آغاز شد و به مدت پنج روز ادامه دارد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،علیرضا صادق زاده اظهار داشت: ثبت‌نام از زوجین متقاضی شرکت در چهارمين جشنواره زوج خوشبخت ایرانی که با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه الگوی ازدواج آگاهانه، به‌هنگام، آسان و پایدار و تقدیر از خادمان ازدواج در مشهد مقدس برگزار می‌شود، آغاز شد.

وی افزود: زوج هایی که تاریخ عقد‌نامه آنها از تاریخ یکم فروردین 1389 به بعد است، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس http://www.masirejavan.ir/ ثبت‌نام و کد رهگیری دریافت کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان پس از دریافت کد رهگیری می‌توانند با ارائه این کد و اصل شناسنامه زوجین به دبیرخانه جشنواره زوج خوشبخت واقع در نمايشگاه پيوند آسماني که با موضوع ازدواج و با حضور فعالان این بخش از 29 مهرماه تا 3 آبان ماه در سالن ورزشي شهيد بهشتي مشهد برگزار می شود، مراجعه و کارت ورود به جشن را دریافت نمایند.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره زوج خوشبخت ایرانی اظهار داشت: چهارمين جشنواره زوج خوشبخت ایرانی روز 3 آبان ماه سال جاری با حضور هنرمندان ملی و استانی و اساتید و کارشناسان حوزه ازدواج و خانواده کشور در سالن شهید بهشتی برگزار می‌شود./س

برچسب ها: جشنواره ، زوج ، خوشبخت ، ایرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.