مستند «عيد بندگي» به مناسبت عيد سعيد قربان از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، واحد تامين برنامه شبكه چهار سيما به مناسبت اين عيد بزرگ برنامه‌هاي مختلفي همچون مستند «عيد بندگي»،«طنزپيشگان»و فيلم سينمايي «خط نقره اي» را براي پخش در نظر گرفته است . «عيد بندگي» مجموعه مستند دو قسمتي است كه به بيان مراسم عيد قربان و مفهوم اين عيد در معارف اسلامي، مي‌پردازد.

اين مستند سه شنبه ساعت 20:30و چهارشنبه ساعت 11:00 پخش مي‌شود . علاقه‌مندان به فيلم هاي كمدي نيز مي توانند سه شنبه ساعت20:30 فيلم كمدي «خواستگاران سمج از سه كله پوك» را تماشا كنند . فيلم سينمايي «خط نقره اي» هم در روز عيد سعيد قربان ساعت 20:30 پخش مي‌شود. اين فيلم  به كارگرداني آرتور هيلر محصول 1976  فرانسه فنلاند،آلمان با بازي جن ويلدر- جيا كلايورگ و ريچارد ريون به روي آنتن مي‌رود.
 
اين فيلم درباره  مردي به نام جورج است كه با قطار شيكاگو قصد سفر دارد. در قطار با خانمي آشنا مي‌شود كه از كارمندان پروفسور شراينر است. رامبراند كتابي تهيه كرده است و كارهاي هنري انجام مي‌دهد، در نتيجه مشتاق مي‌شود تا پروفسور را ملاقات كند اما در آن زمان پروفسور به قتل رسيده است... /ص

انتهاي پيام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار