عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد می کنیم یک روز تعدادی از اعضای شورای شهر با چشم بند وارد شهر شوند و حتی تعدادی با ویلچر وارد شهر شوند تا از نزدیک با مشکلات جامعه معلولان و نابینایان آشنا شوند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ در سیزدهمین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای شهر تهران مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران در خصوص روز عصای سفید به ارائه گزارش پرداخت و همچنین از دانش آموزان نابینای نخبه تهران نیز تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش عضو شورای شهر تهران گفت: با اشاره مصادف شدن روز جهانی نابینایان با روز عرفه و عید قربان اظهار داشت: همزمانی روز جهانی نابینایان با روز عرفه و عید قربان را به فال نیک می گیریم که در این حوزه اقدامات خوبی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: من پیشنهاد می کنم یک برنامه ریزی توسط رئیس شورای شهر تهران صورت گیرد تا تعدادی از اعضا یک روز با چشم بند و حتی یکسری با ویلچر وارد شهر شوند تا از نزدیک با مشکلات جامعه معلولان و نابینایان آشنا شوند.

عضو شورای شهر تهران بیان داشت: بر اساس آمار و آئین نامه ها و همچنین دستور العمل ها اقدامات خوبی تا به اینجا در حوزه مناسب سازی صورت گرفته است اما کافی نیست و مناسب جامعه هدف نیست./ف
برچسب ها: چشم بند ، نابینا ، ویلچر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار