نخستين نمايشگاه و جشنواره بين المللي قهوه ،کاکائو و صنايع وابسته (coffeex2013)؛ فردا در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران افتتاح مي شود و تا 27 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در اين جشنواره و نمايشگاه بين المللي، بيش از يکصد و پنجاه شرکت داخلي و خارجي صنايع، کالاها و خدمات نوين خود را ارائه مي کنند.

در نخستين نمايشگاه و جشنواره بين المللي قهوه، کاکائو و صنايع وابسته که در سالن هاي 20 21 و 22 برگزار مي شود، انواع صنايع، دستگاهها و تجهيزات توليد و عرضه قهوه و کاکائو از جمله، دستگاه قهوه ساز اتوماتيک اسپرس، دستگاه هاي قهوه ساز صنعتي تمام اتوماتيک، دستگاه آسياب قهوه، ماشين هاي و دستگاههاي بسته بندي پودر قهوه و کاکائو و همچنين خط تبديل و توليد قهوه در معرض ديد علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

در اين جشنواره و نمايشگاه بين المللي همچنين انواع قهوه شامل دسر خامه و قهوه-قهوه روز، قهوه يخي، بستني گردويي با قهوه، دسر شکلات و قهوه، اسپرسو، فلت وايت، نوشيدني هاي قهوه دار، کاپوچينو، آيسد کافي ژاپني، آيسد کافي، ماکياتو، کافه او له، لاته، آمريکانو، کورتادو، جيبرالتار و ديگر قهوه هاي مصرفي در ايران و جهان ارائه مي شود.

شرکت ها و نمايندگي هايي از ايتاليا، ترکيه، چين، فرانسه، مالزي، اندونزي، برزيل و نيز اتاق هاي مشترک بازرگاني ايران و برزيل‏، ايران و ايتاليا، ايران و فرانسه وشوراي مشترک همکاري هاي اقتصادي ايران و آفريقا حضور خواهند داشت.

معرفي ظرفيت‌هاي سرمايه‌گذاري و سرمايه‌پذيري در صنعت قهوه و کاکائو کشور، جايگزيني واردات در اين صنعت، افزايش سهم صادرات در بازارهاي جهاني، شناسايي و معرفي ظرفيت‌هاي داخلي، آشنايي با آخرين دستاوردهاي فني و عملي روز دنيا از مهم ترين اهداف برگزاري اين نمايشگاه و جشنواره بين المللي است.

در نخستين نمايشگاه و جشنواره بين المللي قهوه، کاکائو و صنايع وابسته، همچنين 30 شرکت برتر کاکائو، قهوه و شکلات کشور انتخاب و معرفي خواهند شد.

يکي از برنامه هاي نخستين جشنواره و نمايشگاه بين المللي قهوه، کاکائو و صنايع وابسته تهران، حضور آلن اندروز استاد جهاني کافي شاب و قهوه دنيا و برگزاري کارگاه هاي تخصصي تدريس با حضور وي خواهد بود.

جنگ هاي شادي، مسابقات مختلف تهيه قهوه و همچنين ارائه آموزش تهيه انواع مختلف قهوه در غرفه هاي نمايشگاه به شهروندان از ديگر برنامه هاي جانبي اين جشنواره و نمايشگاه اعلام شده است.

قرار است در پايان نخستين جشنواره و نمايشگاه بين المللي قهوه و کاکائو  با همکاري مجمع بين المللي قهوه CWSG ؛ شرکت هاي برتر توليد و عرضه قهوه و کاکائو ايراني انتخاب و معرفي شوند و به آنان گواهينامه پنجاه اهداء شود.

علاقه مندان مي توانند در روزهاي برگزاري نخستين جشنواره و نمايشگاه بين المللي قهوه، کاکائو و صنايع وابسته تهران از ساعت 9 تا 16 از آن بازديد کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قهوه ، کاکائو ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دیبا
۲۰:۱۶ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
That's great
آخرین اخبار