معاون اداره کل بهزیستی استان گفت: 13 پایگاه جمع‌آوری دام‌های ذبح شده در عید قربان در استان زنجان برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، شهنار آقاخانی امروز در زنجان با تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: عید قربان عید بندگی در برابر خدا و عید غدیر نیز آغاز امامت حضرت علی (ع) و جشن تکمیل دین است.

وی با بیان اینکه عید قربان تا عید غدیرخم را دهه مهرورزی نامگذاری شده است، افزود: علت این نامگذاری آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف جامعه با مشکلات، توانمندی‌های مددجویان زیر پوشش سازمان و تبیین جایگاه مشارکت مردم در امور خیریه است.

معاون اداره کل بهزیستی از آمادگی این اداره برای دریافت کمک‌های مردمی خبر داد و اعلام کرد: این اداره کمک‌های مردمی را توسط مرکز و پایگاه‌های بهزیستی تا عید سعید غدیرخم جمع آوری می‌کند.

آقاخانی به برنامه ویژه این اداره در روز عید قربان برای جمع‌آوری دام‌های ذبح شده اشاره و اضافه کرد: 13 پایگاه به منظور جمع‌آوری نذورات نقدی و غیر نقدی و دام‌‌های ذبح شده در استان زنجان برپا می‌شود. 

این مسئول با تاکید بر توزیع نذورات مردمی در بین نیازمندان واقعی اذعان داشت: این اداره پس از دریافت نذورات آن‌ها را در اسرع وقت در اختیار محرومین زیر پوشش خود قرار می‌دهد.

وی در پایان متذکر شد: در روز عید غدیر خم نیز سنت حسنه دیدار با سادات برگزار و از مددجویان سادات استان زنجان دیدار خواهد شد./ج1

برچسب ها: بهزیستی ، غدیر ، پایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.