سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه عیادت از کودکان بستری در بیمارستان بوعلی ساری گفت: 30 تا 70 درصد به بیماران سرطانی جهت تامین داروها تخفیف دارویی ارایه می شود که رقم بسیار بالایی است.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا؛  دکتر قاسم جان بابایی با بیان اینکه بخش آنکولوژی بیمارستان بوعلی سینای ساری تنها بخش مستقل برای بیماران با ظرفیت 10 تخت است، افزود: با همکاری مجمع خیرین ماهک پروژه بیمارستان برای ارائه خدمات به بیماران سرطانی شامل درمانگاه های خون ، تالاسمی و انکولوژی در دست اجرا است .

وی، تصریح کرد: بخش آنکولوژی بیمارستان بوعلی تمامی بیماران استان را تحت پوشش قرار می دهد که شامل بخش شیمی درمانی و جراحی است.

دکتر جان بابایی با بیان اینکه تمامی داروهای شیمی درمانی در داروخانه های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مازندران وجود دارد ، اظهار داشت: این امر برای بی نیازی بیماران جهت تهیه دارو به سایر استان ها صورت گرفته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد:  خدمات به صورت استاندارد در بخش آنکولوژی برای تمام بیماران انجام می شود.

دکتر جان بابایی، با اشاره به اینکه نیاز است بخش آنکولوژی بیمارستان بوعلی سینای ساری با توجه به حجم مراجعات و ارایه خدمات شیمی درمانی و جراحی گسترش یابد، افزود: مکمل بخش آنکولوژی بیمارستان بوعلی سینا ، بخش رادیوتراپی بیمارستان امام خمینی(ره) ساری است که سطح استان را پوشش می دهد./ح

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار