استاندار مرکزی نظام اسلامی را بر گرفته از اسلام و مردم دانست و گفت: یک بال نظام اسلامی احکام و قوانین اسلام و بال دیگر آن حضور مردم است.

مقیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: اسلام به عنوان مکتب حیات بخش زیربنای اساسی این نظام است و آنچه در نظام رخ می‌دهد در چارچوب قوانین اسلامی است.

وی با بیان اینکه قوانین مصوب در مجلس توسط شورای نگهبان سنجیده و تأیید می‌شود، گفت : قانون راه را نشان می‌دهد و همه عملکردها و سیاست‌ها از طریق قانون اجرایی می‌شود.

استاندار مرکزی، ملاک و مبنای کار در نظام جمهوری اسلامی ایران را احکام حیات بخش اسلام عنوان کرد و بر ضرورت ادای حق مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران در بعد جمهوریت و حضور مردم تأکید کرد.

مقیمی افزود : مدیران با پذیرش مسئولیت سخت مدیریت باید بدانند برای خدمت به مردم به میدان آمده‌اند و باید صادقانه در این راه تلاش کنند و اگر تکلیف خود را به خوبی انجام ندهند در مقابل خدا مسئول و به مردم باید پاسخگو باشند.

وی گفت : مردم با انتخاب گفتمان تدبیر و امید با خلق حماسه سیاسی به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و امروز وظیفه مسئولان دولت یازدهم با مساعدت و مشارکت ملت این است که با تلاش چشمگیر در سنگر حماسه اقتصادی با جدیت وارد شوند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.