تيم فوتبال داماش گيلان كه نسبت به فصل گذشته پيشرفت قابل توجهي داشته است اكنون با دوازده بازي و امتياز 140 در ميانه جدول جاي دارد و رتبه 9 از آن اين تيم است.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تعطيلي پيش آمده در ليگ برتر فوتبال ايران شرايطي را فراهم آورد كه بتوانيم عملكرد تيم هاي حاضر در اين ليگ را نسبت به فصل گذشته يعني ليگ دوازدهم مورد ارزيابي قرار دهيم.

تيم داماش گيلان به رهبري افشين ناظمي هدايت مي شود در ليگ گذشته با انجام دوازده بازي در رده پانزدهم جدول رده بندي جاي داشت و مي توان گفت از قعرنشينان ليگ بود.

داماش در اين دوازده بازي تنها توانسته بود دو بازي خود را ببرد و چهار بار مغلوب حريفان شده بود و شش بازي از دوازده بازي خود را به نتيجه تساوي بسنده كرد.

اين تيم توانست يازده گل را وارد دروازه حريفان كندو در مقابل هفده گل از آنان دريافت كرد كه اين ارقام نشان مي دهد تيم ناظمي نه تنها خط حمله قوي نداشته است بلكه خط دفاعي آن نيز داراي ضعف هايي بوده است.

داماش با تفاضل گل منفي شش و كسب دوازده امتياز در پايان هفته دوازدهم ليگ دوازدهم در جايگاه پانزدهم قرار داشت، اما در آغاز ليگ سيزدهم، بازي متفاوتي از شاگردان ناظمي را ديديم كه نشان دهنده تغييري اساسي در اين تيم بود.

تيم داماش گيلان در ليگ سيزدهم با انجام دوازده بازي و كسب امتياز 14 اكنون در رتبه 9 جدول رده بندي قرار دارد كه اين ارتقاء رتبه نشان دهنده پيشرفت و تلاش بازيكنان اين تيم است.

تيم داماش تا پايان هفته دوازدهم ليگ سيزدهم تنها توانسته سه بازي خود را در مقابل حريفان به پيروزي برسد و شش بار تساوي و سه شكست را در كارنامه خود ثبت كند.

تيم داماش در اين دوازده هفته توانسته به طور يكسان دوازده گل را وارد دروازه حريفان كند و در مقابل دوازده گل نيز از آنان دريافت نمايد.

بنابر اين با تفاضل گل صفر و كسب 14 امتياز دررده نهم جدول ليگ برتر قرار دارد كه اين آمار نشان مي دهد، تيم داماش نسبت به ليگ قبلي توانسته جايگاه خود را افزايش دهد و خود را از قعرنشيني بر ميانه هاي جدول بكشاند و اين صعود يعني اينكه تيم توانسته ضعف هاي خود را بهتر بشناسد و بتواند از تمرينات تلاش هاي مربي و بازيكنان استفاده بهتري كرده و نتايج مطلوب تري را كسب نمايد، چرا كه اين نتايج مربوط به نيم فصل ليگ بوده و تا پايان ليگ و انجام بازي هاي باقيمانده مي تواند امتيازات بيشتري براي تيم داماش رقم بخورد.

پايان متن/آق
برچسب ها: داماش ، عملکرد ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار