آهنگ ساز کشورمان گفت: رساندن موسیقی اصیل و سنتی ایران به گوش قشر جوان جامعه با وجود حجوم آهنگ های پاپ و حتی زیرزمینی وظیفه ای مشترک میان هنرمندان و مسولان حوزه موسیقی کشور برای بقاءاین بخش مهم از موسیقی ایرانی محسوب می شود .

کامبیز روشن روان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: در حال حاضر با تولید انبوه در حوزه موسیقی در ژانرهای مختلف ذائقه مخاطب و دیدگاه آنها نسبت به موسیقی نسبت به گذشته با تغییراتی اساسی مواجه شده است .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: باز انتشار آلبوم های موسیقی هنرمندان ما در قالبی قدیمی آن هم در شکل و بیانی بهتربا تغییر حال و هوای حاکم بر موسیقی کشور می تواند مردم را دوباره جذب چنین آثاری بکند .

این آهنگساز کشورمان با اشاره به انتشار مجدد آلبوم هنرمندان تصریح کرد :این روش ها در قالب انتشار مجدد آثار هنرمندان موسیقی ما در گذشته برای حفظ آثار ارزشی و ماندگار ما و انتقال آنها به نسل جوان در بستر فعلی این هنر در کشور بسیار مثبت و دارای اهمیت زیادی است .

روشن روان با تاکید بر رساندن موسیقی اصیل و سنتی ایران به گوش قشر جوان جامعه اضافه کرد :رساندن موسیقی اصیل و سنتی ایران به گوش قشر جوان جامعه با وجود حجوم آهنگ های پاپ و حتی زیرزمینی وظیفه ای مشترک میان هنرمندان و مسولان حوزه موسیقی کشور برای بقاءاین بخش مهم از موسیقی ایرانی محسوب می شود .

این آهنگ ساز کشورمان در خاتمه اظهار داشت :با یک بررسی دقیق و کارشناسی موسیقی های پخش شده از رسانه ملی در ژانر هایی مانند پاپ و موسیقی های سنتی و نواحی و کلاسیک نسبت به یکدیگر از نموداری متفاوت برخوردار هستند .در این میان سهم موسیقی سنتی اصیل ایرانی بسیار کم است .و این رویه با تغییر نگاه مسولان در راستای ایجاد تحولی اساسی باید عوض شود ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.