تیم نوجوانان هیئت تکواندو استان قم در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ رده سنی نوجوانان تکواندو باشگاه های کشور برابر مجتمع تولیدی کردان به تساوی رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مسابقات فصل جاری لیگ برتر آینده سازان المپیک تکواندو کشور در حالی پیگیری شد که بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو کشورمان تکواندوکاران قمی در دو دیدار حساس با تیم‌های مدعی لیگ برتر تکواندو آینده‌سازان باشگاه‌های کشور پیکار کردند.

امسال بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو کشورمان، ششمین دوره لیگ برتر تکواندو نوجوانان باشگاه‌های کشور با عنوان جام آینده‌سازان المپیک برگزار می‌شود و این رقابت‌ها با جدال نوجوانان لیگ برتری در شش رقابت حساس در حالی پیگیری شد که نوجوانان تکواندوکار قم صاحب یک تساوی و یک باخت شدند.

تکواندوکاران قمی در رقابت‌های هفته‌های چهارم و پنجم لیگ برتر تکواندو رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در خانه تکواندو تهران به مصاف حریفان رفتند و این رقابت‌ها در حالی با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که تیم هیئت قم دو دیدار حساس با حریفان خود برگزار کرد تا به موقعیت فعلی در جدول رده‌بندی وضعیت بهتری دهد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون تکواندو دیدارهای هفته چهارم و پنجم از دور رفت مسابقات ششمین دوره لیگ برتر تکواندو نوجوانان کشور با عنوان جام آینده‌سازان المپیک، در خانه تکواندو برگزار شد تا تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون تکواندو در این هفته تکواندوکاران در شش دیدار به مصاف یکدیگر رفتند و دو مسابقه تیم هیئت قم با تیم‌های مجتمع تولیدی کردان و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه بود که نخستین رقابت با تساوی و دومین مسابقه با شکست برای این تیم همراه بود.

بازی نخست تیم هیئت تکواندو قم با تیم مجتمع تولیدی کردان برگزار شد و دو تیم در 10 وزن با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت پنج پیروزی سهم هر یک از آنها شد و سرانجام این رقابت نزدیک و نفس گیر در لیگ آینده سازان المپیک باشگاه‌های برتر کشور به تساوی پنج بر پنج انجامید.

با پایان بازی‌های این هفته هم اکنون در جدول رده بندی لیگ برتر تکواندو آینده سازان المپیک کشور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تهران، صنایع استیل البرز، مجتمع تولیدی کردان، پاس قوامین، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، هیئت تکواندو قم و شرکت رنگسازی ایران به ترتیب رده‌های اول تا هفتم را در اختیار دارند./س

برچسب ها: قم ، تکواندو ، مجتمع ، کردان ، تساوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.