حوزه هنری كودك ونوجوان آماده همكاری با تولیدكنندگان ایرانی برای سرمایه گذاری در طراحی، تولید و عرضه محصولات شكرستان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مهدی مقامی، معاون تولید حوزه هنری كودك و نوجوان، با اعلام این خبر، گفت: براساس مطالعات صورت گرفته در بازار محصولات مورد استفاده كودكان و نوجوانان ایرانی، اولویتهای قالبی و مفهومی محصولات شكرستان شناسایی شده و اقدامات لازم برای شناسایی تولیدكنندگان دارای توانایی لازم برای تولید این محصولات صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به محبوبیت فوق العاده شخصیتهای شكرستان و كشش تقاضای بازار، تقاضاهایی برای تولید محصولات مختلف شكرستان به حوزه هنری كودك و نوجوان تقدیم شده كه در حال بررسی است.

مقامی اظهار داشت: كلیه تولیدكنندگانی كه توانمندی لازم را برای پاسخگویی به تقاضای موجود در بازار مصرف، چه به شكل انحصاری و چه محدود، دارا هستند و همزمان قادرند كیفیت و استانداردهای تولید را رعایت كنند، می توانند با مراجعه به معاونت تولید و بازاریابی حوزه هنری كودك و نوجوان، با شرایط و چگونگی همكاری با این حوزه آشنا شوند.

معاون تولید و بازاریابی حوزه هنری كودك و نوجوان خاطر نشان كرد: كلیه حقوق مجموعه شكرستان متعلق به حوزه هنری است و با توجه به ثبت مالكیت این مجموعه در مراجع ذی‌صلاح قانونی، هرگونه سوء استفاده از طرح‌های شكرستان، با واكنش مناسب روبه‌رو خواهد شد. بنابراین تولیدكنندگان ایرانی می توانند با اطمینان كامل نسبت به تضمین امنیت سرمایه گذاری خود در تولید كالاهای حامل نمادهای فرهنگی بومی، وارد این عرصه گردند.

مقامی در پایان گفت: تجربه خوب تولید دفترهای مشق شكرستان و همكاری تنگاتنگ حوزه هنری كودك و نوجوان با بخش خصوصی، تبدیل به الگویی برای ورود تشكلهای فرهنگی به میدان اقتصاد فرهنگ شده است. الگویی كه با اقبال منحصر به فرد خانواده ها، كارآیی خود را نشان داده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار