اسکندر رجب بلوکات گفت: همگانی کردن اسکی و همچنین استعدادیابی در اسکی صحرانوردی و اسنوبرد از اولویت های کاری ماست.

رئیس هیئت اسکی شمال شرق استان تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در هیئت اسکی شمال شرق بحث تشکیل چارت های موردنظر و فعال کردن کمیته ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

وی افزود: در برنامه ریزی های صورت گرفته هر کمیته یک مسئول خواهد داشت به علاوه اینکه نماینده بانوان هم در این کمیته ها به عنوان نائب رئیس فعالیت خواهد داشت.

رجب بلوکات تصریح کرد: هر کمیته 5 عضو خواهد داشت و اعضای هیئت رئیسه نیز ظرف 2 هفته آینده با پیشنهاد ما به رئیس اداره کل و تأیید آنها مشخص خواهد شد.

**با تشکیل تورهای اسکی به همگانی کردن آن کمک می کنیم

رجب بلوکات در خصوص اهداف هیئت اسکی شمال شرق تهران گفت: امسال بحث هماهنگی کردن در اولویت های کاری ماست که تصمیم داریم با تشکیل تورهای اسکی به این هدف خود نزدیک تر شویم، همچنین باید در این خصوص هماهنگی هایی نیز با هیئت اسکی استان تهران و شمال شرق انجام دهیم تا با این کار عموم را به اسکی کردن تشویق کنیم.

رجب بلوکات ادامه داد: همچنین در بخش استعدادیابی نیز در رشته هایی از جمله صحرانوردی و اسنوبرد در تهران کمبودهایی احساس می شود که قصد داریم با برنامه ریزی در این خصوص کم و کاستی های موجود را جبران کنیم.

**شرکت در لیگ استانی نیز از برنامه هایمان است

رئیس هیئت اسکی شمال شرق تهران اظهار داشت: اگر حمایت های لازم صورت پذیرد بدون شک لیگ استانی برگزار خواهد شد و تیمی از شمال شرق متشکل از ورزشکارانی که در لیگ شرکت کردند ولی در رنکینگ بالا نیامدند در این رقابتها حضور پیدا می کنند.

**با پیست های شمشک، دربندسر و آبعلی تعامل داریم

وی در خصوص حوزه های فعالیت هیئت عنوان کرد: هیئت اسکی شمال شرق تهران با پیست های شمشک دربندسر و آبعلی همکاری و تعامل خواهد داشت. ضمن اینکه ما می توانیم با پیست توچال نیز تعامل داشته باشیم.

وی بیان کرد: همچنین با هیئت اسکی شمالغرب و شمیرانات نیز همکاری هایی خواهیم داشت تا برنامه لیگ را حتی به صورت متوسط حداقل در بخش حوزه ها پیش ببریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه اسکی مسیری صعودی و روبه رشد را در پیش گرفته است که با جذب اسپانسر می توان به این حرکت سرعت داد و شاهد پیشرفت های بیشتری در این رشته باشیم./آق

برچسب ها: اسکی ، صحرانوردی ، اسنوبرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار