افراد مسلح تلاش مي کنند قبل از فرارسيدن فصل سرما و بارش برف منطقه اي مهم را در قلمون به تصرف خود در آورند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ؛ منابع نظامي سوريه اعلام کردند افراد مسلح در ريف دمشق براي سيطره بر يکي از مناطق مهم قلمون قبل از فرارسيدن فصل زمستان خود را به آب و آتش مي زنند. از سوي ديگر نيروهاي ارتش سوريه به مقابله با افراد مسلح در تلفيتا ادامه مي دهند. 

جعفر مهنا خبرنگار المنار در ريف دمشق در گزارشي در اين باره با اشاره به اين که تلاش افراد مسلح براي دستيابي به اهداف خود در تلفيتا در بيست و هفت کيلومتري شمال دمشق ناکام ماند افزود: اين روستا در نزديک رشته کوه هاي شرقي لبنان قرار گرفته است و افراد مسلح پس از ناکامي در تحقق اهداف خود در ارتفاعات قلمون، تلاش کردند در تلفيتا به اهدافي دست پيدا کنند که با مقابله نيروهاي ارتش روبرو شدند و خسارات سنگيني به آنها  وارد شد. 

يکي از نيروهاي ارتش گفت: ارتش با همکاري مردم و اهالي منطقه وارد اينجا شد و افراد مسلح نيز به مناطق کوهستاني گريختند و شماري از آنها نيز کشته شدند که اجساد آنها هنوز در جاده ها افتاده است. اوضاع اکنون خوب است و بهتر نيز خواهد شد. 

در ادامه گزارش با اشاره به عبور افراد مسلح از ارتفاعات به سمت دوما و حرستا در ريف دمشق افزود: نيروهاي ارتش سوريه و توپخانه ارتش در مناطق قلمون تحرکات آنها را زير نظر دارد و با ريختن آتش سنگين به سمت آنها، خسارات سنگيني به آنها وارد مي کند. در همين حال منابع نظامي اعلام کردند افراد مسلح مي کوشند يکي از مناطق مهم قلمون را پيش از فرارسيدن فصل سرما و بارش برف به تصرف خود در آورند و ارتش سوريه نيز همه توجه خود را بر قطع ارتباط تروريست ها با منطقه عرسال در لبنان و پايان دادن به تردد آنها به اين منطقه متمرکز کرده است. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار