هموژناليزر اولتراسونيك ساخت ايران قابليت برنامه ريزي تا پنج برنامه را دارد و قيمت آن يك چهارم نمونه خارجي است.

به گزارش خبرنگار  فناوري نوين باشگاه خبرنگاران هموژنايز اولتراسونيك ساخت طراحان ايراني با فركانس 20 كيلوهرتز كار مي كند و توانش از صفر تا چهار صد است از اين فناوري مي توان در سنتزو فناوري نانو مواد بهره برد و اساس عملكرد اين دستگاه پديده اي موسوم به كاويتاسيون است .

علي نوربخت از طراحان اين محصول گفت: همزن اولتراسونيك در زمينه هاي پزشكي صنايع غذايي صنايع كشاورزي استخراج عصاره هاي گياهي تجزيه سلولي و همگن كردن واكنش هاي كاتاليزوري كاربرد دارد و با استفاده از اين روش مي توان عمر كاتاليزورها را افزايش داد.

وي تصريح كرد: اين اولين و تنها نمونه هموژنايزر اولتراسونيك ايراني است و تا پيش از اين حمام هاي اولتراسونيك در كشور توليد مي شده.

وي در رابطه با مزيت هاي اين دستگاه با نمونه خارجي آن گفت: اين محصول مجهز به يك كنترل كننده لمسي است و قابليت برنامه ريزي تا پنج برنامه را دارد. مي توان براي دستگاه يك حد دمايي مشخص كرد كه اين قابليت در واكنش هاي حساس به دما بسيار موثر است زيرا اعمال امواج مافوق صوت موجب افزايش دماي محوظه مي شود و منجر به آسيب ديدن مواد مي شود.

نوربخت در پايان گفت: اين محصول مجهز به يك حسگر دمايي بوده و مزيت ديگر همزن اولتراسونيك ساخت ايران اين است كه اين دستگاه محفظه عايق صوتي است و از لحاظ قيمت يك چهارم نمونه خارجي است و از خدمات پس از فروش بسيار قوي برخوردار است./ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار