ارشد نظامی ارتش در منطقه شمال شرق کشور، بمناسبت 24 مهرسالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توسط امام راحل (ره) گفت : یکی از مشخصه های کارکنان عقیدتی سیاسی ولایی بودن آنهاست

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، امیر سرتیپ دوم علی جهانشاهی، در مراسمی که با حضور فرماندهان و خانواده های کارکنان عقیدتی سیاسی در پشتیبانی منطقه 5 نیروی زمینی ارتش در مشهد برگزار شد، تقویت و ارتقاء روحیه معنوی ، خودباوری و ولایت مداری را از وظایف این سازمان برشمرد .

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سازمان عقیدتی سیاسی گفت : این نهاد مقدس در طول 8 سال دفاع مقدس ، از سنگری کوچک شهدای بزرگی تقدیم نظام کرد.

در ادامه این مراسم رییس عقیدتی سیاسی پشتیبانی منطقه 5 نیروی زمینی گفت : امروز وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی بر دلهاست.

حجت الاسلام عباس فرزین با اشاره به گذشت 33 سال از تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی، اقتدار و ولایتمداری کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران را نتیجه زحمات و تلاش های سربازان جبهه فرهنگی در عقیدتی سیاسی ها دانست و گفت : کارکنان ارتش همانند گذشته ، در مسیر ولایت گام بر می دارند.

عباس فرزین در ادامه گفت : کارکنان پایور و وظیفه عقیدتی سیاسی و در رأس آنها روحانیت از همان روزهای تاسیس این سازمان با توجه به وظایفی که داشتند در جبهه ها حضور یافته و در زمینه‌های مذهبی، فرهنگی وتبلیغی انجام وظیفه کردند.

لازم به یادآوری است در پایان این مراسم از خانواده های کارکنان بازنشسته و شاغل عقیدتی سیاسی تجلیل شد ./س

 

برچسب ها: کارکنان ، عقیدتی ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.