فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از مؤلفه های نیروی دریایی را داشتن نیروی انسانی ولایتمدار، متعهد ، و متخصص عنوان کرد و افزود: هم اکنون در مرکز آموزش دریایی سیرجان اینگونه نیروهایی تربیت می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، دریا دار حبیب الله سیاری در مراسم معارفه فرمانده جدید مرکز آموزش نیروی دریایی سیرجان که با حضور فرماندهان ارشد نیروی دریایی و فرماندهان نظامی استان برگزار شد ، جایگاه نیروی دریایی را بسیار مهم و کاربردی دانست وگفت: در پرورش و آموزش این نیروها به آموزه های دینی ، تخصص و علوم روز توجه شده است.

وی گفت: برنامه های آینده مطابق با تدابیر مقام معظم رهبری است و معظم له خواسته اند تا در دریاهای آزاد حضور چشمگیرداشته باشیم.

دریادار سیاری افزود: ما امروز 27 ناو گروه در عرصه دریا در شمال اقیانوس هند و باب المندب داریم ودر 15 روز گذشته یک نفتکش و یک گازبر را از دست دزدان دریایی نجات دادیم و به سلامت به مقصد رسانديم  که این نشان از عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در آبهای بین المللی است.

در پایان از خدمات 3 ساله امیرناخدا هادی بیات به عنوان فرمانده پیشین مرکز آموزش دریایی سیرجان تجلیل و ناخدا یکم ستاد مجید توسلی به سمت فرمانده جدید این مرکز معرفی شد./س


برچسب ها: نیروی ، دریایی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.