ایجاد وحدت رویه و یکپارجه سازی فرآیند مرتبط با کارت های بازرگانی، ارائه خدمات مرتبط با کارت بازرگانی به صورت الکترونیکی وبرقراری ارتباط برخط با سایر سامانه های مرتبط را از جمله اهداف کلان اجرای سامانه یکپارچه کارت های بازرگانی هوشمند است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان،
معاون فناوری و اطلاعات اتاق بازرگانی کشور و مشاور علی وزیر صنعت و معدن در آیین تجلیل از صادر کنندگان برتر استان سمنان افزود: تفاهم نامه مشترک بین اتاق بازرگانی،اتاق تعاون مرکزی و وزرات صنعت،معدن و تجارت در راستای یکپارچه سازی کارت بازرگانی هوشمند منعقد شد.
 وی اظهار کرد: ایجاد وحدت رویه و یکپارجه سازی فرآیند مرتبط با کارت های بازرگانی، ارائه خدمات مرتبط با کارت بازرگانی به صورت الکترونیکی و برقراری ارتباط برخط با سایر سامانه های مرتبط را از جمله اهداف کلان اجرای سامانه یکپارچه کارت های بازرگانی هوشمند عنوان کرد. معاون فناوری و اطلاعات اتاق بازرگانی کشور همچنین گفت: مدیریت موثر و کارآمد فرآیندهای مرتبط با امور کارت بازرگانی، افزایش سطح رضایتمندی دارندگان کارت بازرگانی و کاهش زمان در گردش عملیات تجاری فرامرزی از دیگر اهداف اجرای این سامانه است. اتفاقیان ادامه داد: بهبود فضای کسب و کار از مهمترین نقش سامانه یکپارچه  کارت بازرگانی هوشمند است . وی اظهار کرد: تا کنون برای 10 استان کشور طرح سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند اجرا شده و در این استان ها بالغ بر 31 هزار کارت بازرگانی صادر شده است . معاون فناوری و اطلاعات اتاق بازرگانی کشور،همچنین تصریح کرد: این طرح تا پایان امسال در همه استانهای کشور اجرایی می شود. /س
برچسب ها: کارت ، هوشمند ، بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.