رحمت امینی، دبیر بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر «سوره ماه» به مناسبت برگزاری این دوره از جشنواره پیام داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از از پایگاه خبری حوزه هنری، متن پیام رحمت امینی، دبیر بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر «سوره ماه»، به شرح زیر است: به نام هستی بخش زیبایی آفرین. بیست و دومین جشنواره‌ تئاتر «سوره ماه» از پیوستگی دو جشنواره‌ پر افتخار سوره و ماه، رویدادی تازه و فرخنده را در تاریخ فعالیت‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ هنری انقلاب اسلامی رقم زده است.

نهاد انقلابی حوزه هنری با عنایت به تاثیرگذاری این هنر ارزشمند در بیان و ابلاغ پیام‌ها و اندیشه‌های منبعث از انقلاب اسلامی، حمایت از هنرمندان فعال و استعدادهای تازه‌ تئاتر را سرلوحه‌ امور خود قرار داده است و امیدوار است تا با حضور هنرمندان ارزنده و اخلاق گرا از سرتاسر میهن اسلامی مان، شاهد رویدادهای موثر و ماندگار در هنر تئاتر انقلاب اسلامی باشد.
امیدواریم جشنواره‌ بیست و دوم، سرآغازی برای اتفاقاتی فرخنده‌تر برای هنرهای نمایشی حوزه هنری باشد.

از تمامی هنرمندان، دست اندرکاران و حاضران در این جشنواره پرشکوه سپاسگزاریم و برای ایشان جهت دستیابی به اهداف والای هنر انقلاب اسلامی آرزوی توفیق می‌کنیم.

گفتنی است، بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر "سوره ماه" از 22 تا 29 مهرماه، به دبیری رحمت امینی، در حوزه هنری برگزار و برگزیدگان در مراسم اختتامیه این جشنواره معرفی و از آن ها تقدیر خواهد شد./ص

انتهاي پيام
 

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، سوره ماه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار