شهردار منطقه22 گفت:29 مسجد موجود در پهنه ی شمال غرب پایتخت همزمان با فرا رسیدن روز عرفه و روز نیایش، شاهد میزبان برگزاری دعای روز عرفه است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران باشهردار منطقه22 گفت:29 مسجد موجود در پهنه ی شمال غرب پایتخت همزمان با فرا رسیدن روز عرفه و روز نیایش، شاهد میزبان برگزاری دعای روز عرفه است.

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  با اعلام این خبرافزود:ضرورت ایجاد فضای معنوی در محله ها با برپایی مراسم مذهبی همچنین لزوم ارتقای سطح معنویت در شهروندان با بهره گیری از مضامین دینی از جمله اهداف و رویکردهایی است که مورد اهتمام ویژه مدیریت شهری بخصوص در سالهای اخیر بوده است.

وي تصريح كرد:برگزاری مراسم دعای روز نیایش، روز عرفه نیز از جمله این برنامه هاست که سعی می شود با شور و حال خاصی در مساجد منطقه برگزار شود.

وی در ادامه تصریح کرد: امسال تمامی 29 مسجد موجود در محله های 9 گانه منطقه، محل قرائت دعای روحبخش غرفه خواهد بود. مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و مسجد جامع المهدی (عج) واقع در ناحیه یک، مسجد 14 معصوم (ع) در ناحیه 2، مسجد امام حسین (ع) واقع در ناحیه 3 و مسجد پیامبر اعظم (ص) در ناحیه 4 از جمله مساجد بزرگ منطقه 22 هستند که همزمان با سه شنبه 23 مهر ماه و روز عرفه، از ساعت 14:30 بعد از ظهر، میزبان برگزاری مراسم این روز و قرائت دعای روحبخش عرفه خواهند بود.

وي خاطرنشان كرد:قرائت دعای عرفه در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید باقری طی مراسمی ویژه در مقبره الشهدای گمنام واقع در ضلع شمالی این شهرک (بوستان ایثار) برگزار مي شود./ل
برچسب ها: همزمان ، دعای ، روحبخش ، عرفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.