مخاطبان شبكه سحر در جمهوري آذربايجان رعايت اصل بي طرفي در رسانه را در انتخابات رياست كشورشان ستودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، دريافت پيام هاي فراوان تشكر و قدرداني از عملكرد برجسته و اطلاع رساني شفاف و بي‌طرفانه سيماي آذري اين شبكه در حالي ادامه دارد كه محسن پاك آيين سفير جمهوري اسلامي ايران در جمهوري آذربايجان نيز در گفت و گويي با واحد مركزي خبر در باكو از عملكرد شبكه جهاني سحر در اين رويداد سياسي تشكر كرد.

وي گفت: اين‌چنين اطلاع رساني بي‌طرفانه رسانه اي بر توسعه مناسبات ايران و جمهوري آذربايجان تاثير مثبتي خواهد گذاشت . برهان حشمتي مدير سيماي آذري شبكه بين المللي سحر نيز به عملكرد خوب سيماي آذري اشاره كرد و افزود : شبكه جهاني سحر با توجه به رسالت رسانه اي خود و به‌منظور آگاهي‌بخشي به مخاطبان هدف خود، در ماجراي انتخابات رياست جمهوري در كشور جمهوري آذربايجان كه بسياري از مخالفان و منتقدان دولت آن را يك انتخابات فرمايشي مطرح مي‌دانستند، توانست به خوبي در اين رويداد حاضر شود و به روشنگري و تنوير افكار عمومي در آذربايجان آن هم به صورت بي‌طرف بپردازد.
 
مدير سيماي آذري با تاكيد بر اطلاع رساني همه جانبه سيماي آذري شبكه سحر، اضافه كرد: سيماي آذري با هدف افزايش رقابت در انتخابات و مطرح شدن مطالبات مخاطبان خود، اقدام به برنامه سازي و پوشش وسيع روند برگزاري انتخابات و رقابت ها كرد  وي گفت : شبكه سحر در پخش اخبار و  برنامه هاي خود  حضور تمام كانديدا ها را در جريان انتخابات پوشش مي داد و با توجه به بي‌طرف ماندن اين شبكه، هم كانديداهاي مخالفين و هم كانديداهاي مورد حمايت دولت در اين پوشش قرار گرفتند  همه از اين نحو برخورد شبكه سحر راضي بودند .
 
سيماي آذري از طريق دو برنامه كمپاس و آزاد آرنا(رو در رو) به طور خاص و ويژه به موضوع انتخابات رياست جمهوري در اين كشور پرداخت و تلاش نمود تا تمامي نظرات و ديدگاه هاي موجود در اين انتخابات و مطالبات مردمي را منعكس كند.
 
گفتني است؛ سيماي آذري هم اكنون 8 و نيم ساعت در روز از طريق كانال 1 شبكه سحر براي مردم جمهوري آذربايجان و آذري هاي غير ايراني مقيم در ديگر كشورها، برنامه پخش مي‌كند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار