سرمربی تیم ملی نوجوانان فوتبال کشورمان گفت: مهدی مهدوی کیا تلاش زیادی برای محیا کردن سفرمان به آلمان انجام داد و باعث شد به خودباوری برسیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  علی دوستی مهر در خصوص وضعیت آمادگی شاگردانش پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی نوجوانان گفت: نوجوانان ما بیشتر از  مدت یک سال را برای حضور در مسابقات جام جهانی زحمت کشیدند، ما اردوهای شبانه روزی برگزار کردیم و مربیان به صورت جدی و تمام وقت در اختیار تیم ملی بودند اما تا قبل از اینکه به آلمان برویم، از وضعیت تیم رضایت کامل نداشتم.  

وی ادامه داد: در رده‌های سنی پایه تا زمانی که بازی‌های تدارکاتی برگزار نشود کار خاصی نمی‌توان انجام داد. 

مهدی مهدوی کیا به نوجوانان محبت کرد و شرایطی را به وجود آورد تا ما به آلمان برویم در آنجا فرصتی یافتیم تا با تیم‌های قدرتمندی همچون دورتمند بازی کنیم و همین موضوع باعث شد تا به خود باوری برسیم.

 دوستی مهر افزود: زمانی که با زیر 19 ساله‌های دورتموند بازی می‌کردیم استعدادیاب‌های آلمان در کنار زمین حضور داشتند و همگی از تماشای فوتبال بازیکنان ایران لذت بردند و ما را تحسین کردند همین باعث شد تا اعتماد به نفس شاگردانم بالا برود اکنون زمان آن رسیده است که از آسیا بیرون بیاییم و با تیم‌های بزرگ جهان بازی کنیم و خود را به سطح آنها برسانیم، از مهدوی‌کیا به خاطر محیا کردن سفر به آلمان بسیار تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا هزینه‌های سفر و اقامت در آلمان را هم مهدوی‌کیا متقبل شده یا فدراسیون نقش داشته است گفت: همه هزینه‌ها را مهدوی کیا بر عهده گرفت البته نمی‌دانم اسپانسر گرفت یا خودش خرج کرد اما تمامی خرج‌ها  بر گردن خودش بود.

 وی در خصوص جدا شدن شش بازیکن ایران در تیم ملی و در آستانه جام جهانی اذعان داشت: به طور قطع اینکه آن بازیکنان را از دست دادیم در شرایط تیممان بی تاثیر نخواهد بود، اما من از رسانه‌ها گله دارم که می‌گویند دوستی تیم ملی را خراب کرد! ما در آلمان بودیم که گفتند باید عکس MRI  بگیرند همه بازیکنان ما از نظر تراکم استخوان لب مرز بودند اما از آنجا که آبروی کشورم برایم اهمیت داشت به خاطر نام ایران گفتم بگذار آبروی علی دوستی برود عیب ندارد و ما بازیکنان را همراه خود نخواهیم برد اکنون قضاوت را بر عهده مردم می‌گذارم.

 سرمربی تیم ملی نوجوانان تاکید کرد: حریفان ما از جمله آرژانتین تیم‌های قدرتمندی هستند اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نمایش را ارائه دهیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سرمربی ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۴۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۲
ایول فرار مهدوی کیا :D دمت گرم به خدا تا وقتی بودی با غیرت بازی میکردی :x
آخرین اخبار