با حکم دکتر سیاری معاون بهداشت، دکتر کاظم ندافی به عنوان رئیس مرکز سلامت محیط و کار منصوب شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ متن این حکم به شرح زیر است:

 

همكار ارجمند جناب آقاي دكتر كاظم ندافي

رییس محترم مرکز سلامت محیط و کار

 

سلام عليكم

همکارانی که من در گذشته با آنان افتخار كار مشترك داشته ام از علاقه وافر من به حرکت هدفمند، داشتن برنامه و در هر مقطع از زمان آگاه بودن از اینکه در کجاییم، سمت و سوی حرکت مان کدام است و به کجا می رویم به خوبی اطلاع دارند. دل مشغولی من در این باره تا به حدی است که در ابلاغ انتصاب کلیه همکاران جدید، دعوت آنان به برنامه ریزی و توافق بر نقشه راه در چهار سال آینده، نخستین بند انتظارم از آنان را تشکیل داده است.

بدينوسيله ضمن ابقاء حكم جنابعالي بعنوان رئيس مركز سلامت محيط و كار انتظار دارم همه مساعی خود را صرف آن کنید که در حداقل زمان ممكن برنامه چهارساله واحد زیر سرپرستی تان  با سهم مشخص استان ها و شهرستان ها با در نظر گرفتن اسناد بالادستی و برنامه های ارائه شده از جمله برنامه پنجم توسعه، سند تحول نظام سلامت و برنامه تقدیمی وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی به مجلس شورای اسلامی مشخص باشد. به طريقي كه تا پايان اسفند ماه برنامه عملياتي آن تدوين و در آغاز سال 93 به اجرا در آيد. همچنین تقويت نظام مراقبت حوزه كاريتان را تا سطح محيطي ترين واحدها درخواست دارم.

امید آن دارم که با فراهم نمودن زمينه هاي لازم همکاری، همدلی و الفت درونی واحدهای معاونت که لازمه و نویدبخش توفیق در برنامه ریزی هماهنگ و یکپارچه و عمل به آن است همه ما را در برابر مردم و جامعه سربلند و در پیشگاه خداوند متعال عاقبت بخير گرداند.

در پايان از خداوند بزرگ براي شما آرزوي توفيق روز افزون دارم.

 

دکتر علی اکبر سیاری

معاون بهداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار