رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان گفت: سهمیه سوخت کشاورزان دشتستان کاهش چشمگیری یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حسین قیصری صبح امروز در نشست مردم و مسئولان آبپخش با نماینده دشتستان در مجلس اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت های قابل قبولی در حوزه کشاورزی است و استفاده از این ظرفیت ها گامی در راستای توسعه و پیشرفت در شهرستان است.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های کشاورزی از عوامل مهم و تأثیرگذار در توسعه زیرساخت‌های کشاورزی است و در سال‌های گذشته اقدامات ارزنده ای در این راستا در شهرستان دشتستان شاهد بوده‌ایم.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: تامین سوخت یکی از مشکلات کشاورزان این شهرستان است و از مشکلات موجود در این زمینه آگاهی کامل داریم.

قیصری بیان داشت: در بحث سوخت کشاورزی، جهاد کشاورزی تنها نقش توزیع کننده را به عهده دارند و میزان سوختی که در اختیار شهرستان قرار می‌گیرد را میان کشاورزان توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات مطلوب در زمینه سوخت‌رسانی به کشاورزان از اولویت‌های مهمی است که جهاد کشاورزی برای تحقق آن کوشیده است.

این مسئول اذعان داشت: در سطح ملی و استانی، دشتستان از نخستین شهرستان‌هایی بوده که اطلاعات کشاورزان خود را در سامانه سوخت به ثبت رسانده است.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان عنوان کرد: ثبت اطلاعات کشاورزان در سامانه سوخت به‌منظور صدور کارت هوشمند سوخت انجام شده است و جهاد کشاورزی به تمام وظایف خود در این حوزه عمل کرده است.

قیصری بیان داشت: قبل از اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت کشاورزی، شاهد مصرف ماهیانه 3.5 میلیون لیتر سوخت در دشتستان بوده‌ایم و در حال حاضر 3.5 میلیون لیتر گازوئیل سهمیه‌ای است که برای سه ماه در اختیار شهرستان قرار می‌گیرد.

وی افزود: مسئولان جهاد کشاورزی به کمبود سهمیه سوخت کشاورزی شهرستان واقف هستند، ولی چاره‌ای جز توزیع سوخت تحصیصی به شهرستان نداریم.
برچسب ها: دشتستان ، سوخت ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.