مربی تیم کشتی شهدای رستمکلا گفت:با قهرمانی در نخستین دوره لیگ کشتی کشور شگفتی جام تکمیل می شود.

خدایی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود:تیم شهدای رستمکلا با ترکیب کشتی گیران جوان و کاملا بومی نخستین دوره لیگ کشتی کشور را تجربه می کند که با شایستگی به عنوان تیم نخست راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی گفت: در هشت مسابقه ای که در لیگ انجام دادیم در تمامی مسابقات کشتی گیران ما برنده از تشک بیرون امدند و با تیم با امتیازات کامل و بدون حتی یک شکست موفق به صعود شد.

مربی تیم کشتی شهدای رستمکلا در ادامه با اشاره به میزبانی تیمش در مرحله نهایی این رقابت ها تصریح کرد:در روز چهارشنبه 24 مهر مسابقات مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور به میزبانی سالن ورزشی امام رضا (ع) رستمکلا برگزار می شود که از همه علاقمندان می خواهیم که برای تشویق کشتی گیران شهرشان در سالن حضور یابند.

خدایی با اشاره به حضور چهار تیم خوب ساری، مشهد، رستمکلا و بهشهر در مرحله نیمه نهایی افزود: در مرحله نیمه نهایی میزبان دیگر تیم خوب و باانگیزه شهید هاشمی نژاد بهشهر هستیم که با پیروزی مقابل این حریف می توانیم در فینال نیز با قهرمانی در لیگ آرزو چندین ساله مردم رستمکلا را برآورده کنیم.

وی در پایان سطح کیفی این دوره از رقابت ها را خوب ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: امیدوارم کشتی گیران ما در مرحله نیمه نهایی و پس از صعود در فینال همان انگیزه و روحیه خوب را در کشتی های گذشته خود مقابل حریفان داشته باشند تا قهرمان این دوره شوند/س.

برچسب ها: قهرمانی ، کشتی ، رستمکلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.