فرماندار شهرستان نمین گفت: یک سوم گوشت سفید استان اردبیل در شهرستان نمین تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سید تقی دریتیم دیروز در جلسه معارفه سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نمین اظهار داشت: ظرفیت تولیدی و کشاورزی این شهرستان در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان با توجه به شرایط آب و هوایی، اقلیمی و خاکی به مراتب بالاست و حقیقتاً مهندسان و کارشناسان در این حوزه که از مهمترین ادارات محسوب می‌شوند به نحوه شایسته‌ای با تولید‌کنندگان تعامل و ارتباط دارند که نتیجه آن افزایش روزافزون محصولات لبنی، دامی، باغی و زراعی است.

وی گفت: در ارزیابی استانی در جذب اعتبارات کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان موفق شده دومین رتبه استانی را به خود اختصاص دهد.

فرماندار نمین با اشاره به مسئولیت سنگین جهاد کشاورزی در تولید محصولات زراعی، باغی و دامی خاطر نشان کرد: باید مسئولان شهرستان به ویژه سازمان جهاد کشاورزی استان سعی و اهتمام بیشتری را در احداث و توسعه سدهای معیشتی که مورد نیاز و تقاضای به حق کشاورزان منطقه است، به کار بگیرند.

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: شهرستان نمین در جذب اعتبارات کارگروه توسعه کشاورزی از مجموع 235 میلیارد تومان از محل فنی و اعتباری و تسهیلات یارانه‌دار موفق شده دومین رتبه استانی را به خود اختصاص دهد که به نوبه خود در توسعه و عمرانی دامداری و کشاورزی منطقه بسیار حائز اهمیت و ستودنی است.

اصغر پرتوی همچنین با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار امیدواری کرد که این شهرستان بتواند به همت مسئولان زحمت‌کش و کشاورزان فهیم و آگاه منطقه راه‌های توسعه، عمران و آبادانی را در این شهرستان به سرعت طی کند.

در این مراسم با تقدیر از بهروز آقازاده، سیدمیکائیل حسینی به عنوان سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نمین معرفی شد/س.

برچسب ها: اردبیل ، گوشت ، سفید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.