سخنگوی سازمان آتش نشانی به خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف خونین دو دستگاه سواری در بزرگراه آزادگان خبر داد.

جلال ملکی در بیان جزئیات این حادثه به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: در ساعت 18 و 13 دقیقه عصر روز گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از تصادف دو دستگاه خودرو پژو 405 با پراید و محبوس شدن 10 تن از سرنشینان خودروها مطلع شد.

وی ادامه داد: بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی غرب به شرق بزرگراه آزادگان نرسیده به فداییان اسلام اعزام شد. در این حادثه که در لاین تندرو اتفاق افتاده بود دو دستگاه به شدت به یکدیگر برخورد کرده بودند آتش‌نشانان با کمک عوامل راهور بخشی از مسیر را مسدود کردند و با کمک تجهیزات سرنشینان را از خودروها خارج کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: 5 نفر از سرنشینان پراید و 3 تن از سرنشینان خودرو پژو به شدت مصدوم شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند و خودروها با جرثقیل به پارکینک منتقل شدند.

گفتنی است؛ این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشت و عملیات در ساعت 19 و 40 دقیقه به پایان رسید.

* مصدومان حادثه به بیمارستان شهدای هفت تیر منتقل شدند


سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی درباره امدادرسانی به حادثه روز گذشته به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: مرکز اورژانس تهران بلافاصله پس از اطلاع از تصادف 4 دستگاه آمبولانس به اتوبان آزادگان اعزام کرد.

حسن عباسی ادامه داد: تکنسین‌های اورژانس پس از رسیدن بر بالین مصدومان اقدامات اولیه پزشکی را آغاز کردند و هر هشت مصدوم را برای درمان تخصصی‌تر به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل کردند.

گفتنی است؛ حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اتوبان ، پژو ، پراید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۲
تلفات جانی نداشته پس اون جنازه چیه که پارچه کشیدن روش؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
farzam
۲۰:۴۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۲
اون جنازه به صورت نمادینه برای عبرت بقیه راننده های عبوری
آخرین اخبار