مربی سابق تیم تنیس روی میز نفت سپاهان گفت: مدت 8 ماه است من و 4 بازیکن تیمم به دنبال گرفتن قرارداد لیگ سال 91 هستیم.

صمد تدبیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اضافه کرد: مبلغ 30 درصد از رقم قرارداد من و 4 بازیکن تیمم هنوز نزد باشگاه نفت سپاهان مانده و با وجود اینکه کل بدهی ما با هم 21 میلیون تومان بیشتر نیست هر روز برای پرداخت آن امروز و فردا می‌کنند.

وی ادامه داد: نفت سپاهان باشگاهی است که توان مالی بالایی دارد آنها هفته‌ای 100 میلیون تومان برای فوتبال خرج می‌کنند، هزینه جایزه بازیکن اخلاق و.... را می‌دهند اما اهمیتی برای تنیس روی میز قائل نیستند.

مربی فصل گذشته نفت سپاهان در پاسخ به این پرسش که آنها پیش از این اعلام کرده بودند بدهی بازیکنان را به حساب فدراسیون ریخته‌اند پس چه شد که فدراسیون پول‌های واریز شده را به عنوان طلب خود برداشت گفت: من در این خصوص با محمد زارع‌پور، رئیس فدراسیون صحبت کردم و دیدم درست می‌گوید.

وی به من گفت که طلب شما 21 میلیون است اما نفت سپاهانیها مبلغ 35 میلیون تومان به حساب فدراسیون ریخته‌اند اگر این بابت طلب شما بود پس چرا بیشتر ریخته‌اند؟ به علاوه اینکه این تیم بیش از این مبلغ‌ها به فدراسیون بدهکار است.

تدبیری با دلخوری خاطرنشان کرد: زمانی که در لیگ مسابقه داشتیم مسوولان نفت سپاهان به ما وعده و وعیدهای مختلف می‌دادند اما اکنون که لیگ به پایان رسیده است نه تنها وعده‌های خود را عملی کرده‌اند بلکه حق و حقوقمان را هم نمی‌دهند.

وی درباره مدیر روابط عمومی نفت سپاهان گفت: موسوی، مدیر روابط عمومی باشگاه نفت سپاهان در این مدت تنها کسی بود که تلفن‌های ما را جواب می‌داد و اعلام کرد که کارمان را پیگیری می‌کند هر چند وی هم چند روزی است از این سمت کنار رفته است و از سایر مسوولان باشگاه کسی به پینگ‌پنگیها توجه نمی‌کند./آق
برچسب ها: تدبیری ، سپاهان ، پینگ پنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار