جانشين بسیج اساتید استان تهران گفت: ایران می‌تواند با مواضعی که اتخاذ می‌کند عدم صداقت غرب و آمریکا را با صراحت برای مجامع و عموم کشورها آشکار سازد، که دشمنان چگونه در برابر مسائل به دنبال بهانه‌ای برای تغییر مواضع خود هستند.

"علی افشار" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه "نرمش قهرمانانه" برای روشنگری و افشای عملکرد دشمن به کار می‌رود، اظهار داشت: ایران بايد مواضع و برنامه‌هاي مد نظر خود در قبال سوریه را به گونه‌ای بیان کند که مورد پذیرش و نرم شدن دشمن در تصمیماتش شود.  
 
وی با بيان اينکه ما باید با پیگیری جلسات و مذاکرات سعی در برطرف کردن ابهامات درباره وضعیت سوریه داشته باشيم، تصريح کرد: اين کار دست دشمن را در مقابل مواضع مطرح شده خالی و کوتاه نگه مي‌دارد، چراکه آن‌ها تصمیم خود را گرفته و نمی‌خواهند توافقی صورت دهند.  
 
جانشین بسیج اساتید استان تهران تصریح کرد: ایران می‌تواند با مواضعی که اتخاذ می‌کند عدم صداقت غرب و آمریکا را با صراحت برای مجامع و عموم کشورها آشکار سازد، که دشمنان چگونه در برابر مسائل به دنبال بهانه‌ای برای تغییر مواضع خود هستند.  
 
افشار اضافه کرد: ایران برای مذاکره با آمریکا گام برداشت، اما آن‌ها پس از مذاکره موضع خود را تغییر داده‌اند و اين نشان از بي‌‌تدبيري دشمن دارد.  
 
وی با اشاره به اينکه "نرمش قهرمانانه" در مواجهه با هجمه‌هاي دشمن کارساز است، عنوان کرد: ایران با تاکتیک‌های جدیدی که در دست دارد می‌تواند موجب روشن‌گری اذهان شود تا در تمامی زمینه‌ها به نتیجه مطلوب برسد.  
 
جانشین بسیج اساتید استان تهران خاطرنشان کرد: سوریه باید مواضع خود درباره سلاح‌های شیمیایی را حفظ کرده و نرمشی در سياست نشان دهد تا مواضع دشمنان نیز برای همه مشخص شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار