رئیس فدراسیون هندبال گفت: داوران قشر زحمتکش و مظلوم این ورزش هستند و نباید با آبروی آنها بازی کرد.

جلال کوزه گری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متأسفانه برخی افراد به داوری استفاده می کنند و تهمتهای ناروا می زنند این قشر مظلومترین اشخاص در هندبال هستند و از نظر اخلاق درست نیست با آبروی آنها بازی شود.

رئیس فدراسیون هندبال تصریح کرد: اشخاصی که ادعا دارند که داوران رشوه گرفته اند باید ادله و مستندات داشته باشند این حرکتها حرکتهای خوبی نیست و به هندبال ضربه می زند.

کوزه گری تأکید کرد: افرادی که به فکر رشد و پیشرفت این ورزش کشورمان هستند نباید اینطور صحبت کنند و بی جهت آن را به حاشیه ببرند.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: درهای تیم ملی به سوی افرادی که می خواهند باشند باز است و هم اکنون تعدادی از ملی پوشان که در تیم ثامن الحجج سبزوار هستند زیرنظر رافائل کاسترلو کار می کنند.

کوزه گری اضافه کرد: بازیکنانی که در گذشته بازی می کردند دوباره برگردانده ایم افرادی نظیر میلاد مسائلی و الله کرم استکی که در قطر بازی می کردند هم اکنون در ثامن حضور دارند.

وی عنوان کرد: ایمان جهانی هم در اروپا بازی می کند یک ماه مانده به آغاز تمرینات تیم ملی دعوت می شود.

رئيس فدراسيون هندبال گفت: متأسفانه عده ای دوست دارند من از فدراسیون بروم که باید بگویم من به دنبال استعفا نیستم و با قدرت پی کارم هستم و به این موضوع فکر نمی کنم و تا زمانی که در فدراسیون هستم با جان و دل در خدمت جامعه هندبال هستم.

وی اشاره کرد: رقابتهای آسیائی هندبال را در سال جاری پیش رو داریم ناظران فنی کنفدراسیون آسیا 11مهر به ایران آمدند و از امکانات مشهد دیدن کردند ولی به احتمال زیاد میزبانی این مسابقات به بحرین برسد و میزبانی مسابقات جوانان که در سال آینده می باشد به ما برسد.

کوزه گري در پایان خاطرنشان کرد: برای اینکه هندبال ایران توسعه و پیشرفت کند باید با همکاری هم آنرا پیش ببریم و از طرح مسائل بی اساس جلوگیری کنیم.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار