امام جمعه موقت رودهن گفت: این عید بزرگ مسلمانان جهان یادآور لزوم تقرب به درگاه باری تعالی و فرصتی برای بندگی ذات اقدس الهی است.

حجت ‏الاسلام محمدحسن مویدی‏ زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: بدون شک همه مؤمنان آن روایت تاریخی عید قربان و شرایط میان حضرت ابراهیم(ع) و فرزند پاک ایشان حضرت اسماعیل(ع) را شنیده اند، طبق فرمان الهی پدری چون ابراهیم موظف به قربانی کردن فرزند در پیشگاه خداوند متعال شد.

وی ادامه داد: اما قربانی کردن حضرت اسماعیل(ع) از سوی پدر بزرگوار تنها ذبح فرزند نبود، بلکه باید آن را نمونه بارز پشت پا زدن به همه امور دنیوی دانست؛ غلبه بر هوای نفس و پای گذاشت روی آن درسی بزرگ از مدرسه قربان است که باید بدان توجهی ویژه داشت.

مویدی‏ زاده تصریح کرد: امروز امنیت به عنوان یکی از بزرگترین نعم نظام مقدس اسلامی توسط نهادهای مختلفی از جمله نیروی انتظامی فراهم می آید.

امام جمعه موقت رودهن اضافه کرد: این نهاد در نظام بخشی به امور داخلی با اقتدار، عزت و مهربانی در میان مردم حضور داشته و نقشی مهم بر عهده دارد.

وی با تکیه بر فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، حفظ ارزشها را اصلی ترین وظیفه نیروی انتظامی خواند و افزود: خوشبختانه امروز مردم با دیدن فردی ملبّس به ردای مقدس نیروی انتظامی احساس آرامش می کنند و قانون گریزان از مشاهده این غیور مردان و شیرزنان لرزه بر اندامشان می افتد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.