فرماندار شهرستان پردیس گفت: امنیت پایه ای ترین نیاز امروز شهرستان پردیس است که عمده زحمت تأمین آن بر دوش نیروی انتظامی است.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: زیرساخت های پردیس تناسبی با رشد جمعیتی آن ندارد.

وی ادامه داد: در قالب مسکن مهر بعنوان اقدامی خوب از دولت دهم و تداوم شایسته آن از سوی دولت یازدهم، جمع کثیری از هموطنان از اقصی نقاط استان تهران در شهر جدید پردیس ساکن می شوند که باید پذیرای آنها بود.

بیگدلو افزود: مجموعه فرمانداری شهرستان پردیس از خدمات انتظامی ارائه شده از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان رضایت کامل دارد و قدردانی از همه این عزیزان را وظیفه خود می داند.

فرماندار شهرستان پردیس همراهی مجموعه سپاه پاسداران ناحیه پردیس و بسیجیان این شهرستان با نیروی انتظامی در مسیر تأمین امنیت منطقه را تعاملی ستودنی خواند و افزود: در این بین نباید از خدمات شایسته سپاه پاسداران و بسیجیان شهرستان پردیس غافل شد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران در عرصه هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی در اداره و پیشبرد خط مقدم رزمندگان اسلام برابر سپاه کفر و شیطان داشت.

بیگدلو تصریح کرد: هرگز نمی توان آن روزهای عشق و حماسه را فراموش کرد که چگونه فرزندان غیور این مرز و بوم ولایی با دستان خالی با ارتش تا بن دندان مسلح بعث و حامیان پرشمار غربی و شرقی آن رژیم سفاک به مبارزه پرداختند.

فرماندار شهرستان پردیس، فرهنگ سازی در مجموعه هایی همچون آموزش و پرورش را راهی برای کاهش هزینه های امنیتی در کشور دانست و گفت: در حال حاضر هزینه های هنگفتی بر دوش مردم این کشور در راستای افزایش ضریب امنیتی سنگینی می کند.

وی ادامه داد: حال آنکه می توان هزینه هایی از این دست را در سایه حرکت به سوی فرهنگ سازی به حداقل ممکن رساند، نمونه چنین توفیقاتی را می توان در فرهنگ سازی برای بستن کمربند ایمنی و کاهش تلفات ناشی از تصادفات جستجو کرد.

بیگدلو اضافه کرد: باید به این نکته توجه داشت که صرف انتظار از نیروی انتظامی برای تأمین امنیت صحیح نیست، بلکه باید هر فردی در جامعه از همان جایگاه خود برای افزایش ضریب این شاخص مهم توسعه، تلاش کند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.