سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فیروزکوه گفت: نفرات برتر رقابت ‌‏های قرآنی در این شهرستان راهی رقابت ‏‌های قرآنی کشوری خواهند شد.

حجت ‌‏الاسلام والمسلمین عطاء الله اسفندیار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این رقابت‏‌ های قرآنی مرحله شهرستانی از روز پنجشنبه در این شهرستان آغاز شده است.

وی ادامه داد: این رقابت‏‌ ها در دو رده سنی شکوفه‌‏ ها (زیر 16 سال) و بزرگسالان (بالای 16 سال) و در دو بخش برادران و خواهران برگزار می ‏‌شود.

اسفندیار تصریح کرد: این رقابت‏‌ ها در مواد حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم به صورت شفاهی بین داوطلبان برگزار می ‏‌شود و ماه آینده نیز آزمون مفاهیم تخصصی و تدبر در قرآن به صورت کتبی برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فیروزکوه افزود: پیش از این و با شرکت چهار هزار داوطلب، رقابت‏‌ های مرحله نخست برگزار شده بود که از بین آنان، 200 نفر از نفرات برتر به مرحله دوم راه یافتند.

وی ادامه داد: در این مرحله که روز پنجشنبه در محل زینبیه مسجد موسی بن جعفر (ع) شهرک حضرت ولی‏عصر (عج) فیروزکوه برگزار می ‏‌شود، نفرات منتخب به رقابت خواهند پرداخت.

اسفندیار اضافه کرد: در هر رشته، پنج نفر از برادران و پنج نفر از خواهران در رده‌‏ های سنی شکوفه‌‏ ها و بزرگسالان و در مجموع 60 نفر به عنوان نفرات برتر راهی رقابت ‏‌های شرق استان تهران خواهند شد که 22 مهر ماه به میزبانی دماوند برگزار می‏‌ شود./س


برچسب ها: قرآن ، فیروزکوه ، ترتیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.